تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۸۲۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
300 گردشگر در ساحل دز امدادرسانی شدند
رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت:300 گردشگر حادثه دیده در ساحل رودخانه دز از اردیبهشت ماه تاکنون توسط نیروهای هلال احمر امداد رسانی شدند.

عظیم رضای مرساق روز یکشنبه افزود:پایگاه امداد ساحلی هلال احمر دزفول در بوستان ساحلی کنار دز (علی کله ) مستقر شده و با بروز حادثه و مشکل برای گردشگران ساحل رودخانه نسبت به ارائه کمک های اولیه و انتقال آنها به بیمارستان اقدام کند.

وی افزود:بیشتر افرادی که در ساحل رودخانه دز و در بوستان ساحلی علی کله از اردیبهشت ماه تاکنون دچار حادثه شدند گردشگر و مسافر بودند که توسط نیروهای هلال احمر در محل تحت درمان اولیه قرار گرفته و از این تعداد 20 نفر برای ادامه درمان به بیمارستان دزفول منتقل شدند.

رضای مرساق همچنین گفت:در آخرین عملیات امداد رسانی توسط پایگاه امداد ساحلی علی کله به چهار فرد حادثه دیده در ساحل رودخانه دز امداد رسانی شد که سه نفر از آنها در رودخانه دچار حادثه شده و یک نفر نیز بر اثر تصادف در بوستان علی کله مصدوم شد.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول افزود:یک گردشگر نیز هنگام شیرجه در رودخانه دچار ضایعه نخاع شد و پس از امداد اولیه توسط نیروهای هلال احمر در پایگاه امداد ساحلی فرد حادثه دیده برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد.

ساحل رودخانه دز از فروردین ماه تاکنون میزبان گردشگران از شهرهای مختلف کشور به ویژه استان خوزستان است.

بوستان های ساحلی دزفول به ویژه تفرجگاه ساحلی کنار دز در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیل روزهای شلوغی را پشت سر می گذارند.

شنا در نقاط حادثه خیز و نقاطی که با تابلو هشدار مشخص شده تاکنون حوادث مرگباری را در رودخانه دز رقم زده است.

از ابتدای امسال تاکنون 6 نفر در رودخانه دز و کانالهای آبیاری کشاورزی این شهرستان غرق شده و جان باختند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار