تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۸۲۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری کلاس عکاسی پیشرفته با 6 مدرس برای اولین بار در خوزستان
خوزنیوز: دوره عکاسی پیشرفته برای اولین بار در خوزستان با 6 مدرس برگزار خواهد شد.

با توجه به پتانسیل بالای عکاسی در خوزستان و استعدادهای برتر این رشته در شهرهای مختلف این استان، موسسه فرهنگی هنری باغچه در راستای فعالیت های آموزشی خود، به سراغ برگزاری یک دوره جدید آموزش عکاسی رفته است.

موسسه فرهنگی هنری باغچه دوره عکاسی پیشرفته را با تدریس 2 نفر از پژوهشگران برجسته هنر و 4 نفر از عکاسان برجسته خوزستانی برگزار می کند. این دوره برای اولین بار در خوزستان برگزار می شود و نمونه مشابه بسیار کمی نیز در سطح ملی دارد.

دکتر فرهاد پروين در مورد چيستي هنر و فلسفه، مسعود رضايي در باب ايده، اجرا و ارائه، نويد ريحاني در مورد ظرفیت ها و رویکردهای نوین در عکاسی فاین آرت، امير حسين كردوني در مورد مرور گرایش های عکاسی هنری ایران، مديار شجاعي فر در مورد فتوژورناليسم و مهران همراهي در مورد نقش اديت و مروري بر بايدها و نبايدهاي پردازش عكس، مطالب و آموزه های خود را به هنرجویان این دوره انتقال خواهند داد.

موسسه فرهنگی هنری باغچه در اهواز طی سال های گذشته با برگزاری کاملترین دوره های آموزش عکاسی در خوزستان، بیشترین سهم در پرورش و معرفی عکاس در سطح خوزستان را داشته است. همچنین این موسسه در برگزاری دوره های آموزشی گرافیک، ادبیات، فلسفه، سینما و معماری نیز فعال است.

برگزاري نشست عكاسي مستند با حضور Paolo Pazzrisi عكاسِ مطرح ايتاليايي و برنده ی World Press Photo  (مهم ترین جایزه عکس خبری جهان)،  برگزاري اولین «وركشاپ عكاسي تبليغاتي» در خوزستان با حضور يدالله ولی زاده (رئيس انجمن عكاسان تبليغاتي و صنعتي ايران)، برگزاري نشست «از ايده تا اجراي يك پروژه عكاسي مستند» با حضور فاطمه بهبودي (اولین زن ایرانی برنده ی World Press Photo  مهم ترین جایزه عکس خبری جهان)، برگزاری نشست و ورکشاپ تخصصی عکاسی مستند با همکاری بنیاد Sheed Award  (برگزارکننده مهمترین جایزه عکس ایران) با تدریس نیوشا توکلیان (کاندید عضویت در آژانس مگنوم  (مهمترین آژانس عکس جهان)) و مهدی وثوق نیا (استاد دانشگاه هنر تهران)، برگزاری گرنت عکاسی علی هویسی (اولین گرنت عکاسی خوزستان و دومین گرنت عکاسی ایران) و برگزاری نمایشگاه نقاشی استاد هاشم بدری (صاحب سبک بدریسم در جهان) گوشه ای از فعالیت های موسسه فرهنگی هنری باغچه در سالهای گذشته بوده است.

برگزاری ورکشاپ های آموزشی، نشست های رایگان هنری، کنفرانس های تخصصی در زمینه هنر ، جلسات نقد و بررسی آثار هنری، نمایشگاه های عکس و نقاشی، اردوهای عکاسی و مسابقات مختلف نیز بخشی از فعالیت های موسسه فرهنگی هنری باغچه می باشد.

علاقمندان به شرکت در کلاس ها و نشست های این موسسه می توانند به آدرس اهواز، خیابان اصلی کیانپارس، بین سروش و اسفند، مراجعه کنند و از طریق مراجعه به صفحه اینستاگرام موسسه باغچه به آدرس baghcheart و یا تماس با شماره های 06133331616 و 09164500045 اطلاعات بیشتری کسب کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
عکس از چی بگیریم از بدبختی هامون
از بی توجهی ها و خرابی هامون تو ای شهر
از بی آبی و از ریز گردهامون
از مسئولین گور به گور شده بی توجه به مردم مون
از چی
از کجا
...
ای خدا ااااا
:
:
:
آخرین اخبار