تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۶۸۲۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگران معترض نیشکر هفت تپه به تجمع خود خاتمه دادند
جمعی از کارگران نی بر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه که صبح یکشنبه در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود دست به تجمع صنفی زده بودند در نشستی در محل فرمانداری شوش و توافق با کارفرما به تجمع خود خاتمه دادند.

کارگران نی بر مهاجر کشت و صنعت نیشکر هفت تپه صبح روز یکشنبه با تجمع در ورودی این شرکت برای ساعاتی مانع ورود کارکنان به محل کار خود شدند.

به گفته آنان پرداخت نشدن سهم چهار صدی سازمان تامین اجتماعی از سوی شرکت نیشکر هفت تپه موجب شده تا وضعیت بازنشستگی آنان با مشکل مواجه شود.

حدود 100 نفر از کارگران معترض نی بر این شرکت با حضور در فرمانداری شوش و گفت و گو با معاون فرماندار این شهرستان خواستار پرداخت سهم چهار صدی بازنشستگی خود از سوی شرکت نیشکر هفت تپه شدند. 

در این نشست موافقت شد تا شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه سه میلیارد ریال حق چهار صد بازنشستگی این کارگران را حداکثر تا روز سه شنبه آینده به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز کند تا حقوق بازنشستگی به کارگران نی بر از سوی این سازمان پرداخت شود.

در پی این توافق کارگران معترض به تجمع صنفی خود خاتمه دادند.

کارکنان کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در شمال خوزستان چند سالی است که به دلیل تاخیر در پرداخت حقوق و سایر مطالبات خود بارها دست به تجمع صنفی می زنند. 

کشت و صنعت هفت تپه با حدود پنجهزار نفر نیروی کار در 15 کیلومتری شهر شوش واقع است. 

این شرکت اواخر سال 1394 از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: نیشکر هفت تپه
:
:
:
آخرین اخبار