تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۶۸۳۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختلاف در شورای شهر بندر امام خمینی(ره) از تایید تا تکذیب
سخنگوی شورای شهر، اختلاف در شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) را تایید کرد ولی این موضوع توسط رئیس شورای شهر تکذیب شد.

در حالی‌که هنوز عمر مسئولیت شهردار فعلی به یک سال نرسیده برخی از رای‌دهندگان به شهردار جوان بندر امام خمینی(ره) جزء منتقدین اساسی وی شده‌اند.

سید سعید بزاز ضمن تایید اختلاف در شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره)، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر به اقلیت و اکثریت تبدیل شده است.

سخنگوی شورای شهر، افزود: ما به عملکرد ضعیف شهردار در کارهای محوله، عدم شفافیت مالی شهرداری و همچنین عملکرد هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر انتقاد داریم.

حسین عبیداوی در این خصوص اظهار داشت: دو دستگی و اختلاف‌های اساسی در شورای شهر وجود نداشته و مشاهده نمی‌شود ولی اختلاف سلیقه در شورا وجود دارد.

اختلاف حادی بین اعضا وجود ندارد

وی افزود: خارج از سیستم شورای اسلامی شهر، خبرهایی از مردم به ما می‌رسد که فلان عضو شورا جلسه خصوصی می‌گذارد و یا نسبت به ما در خصوص طرح یا عدم طرح مسائل در جلسات ایراد می‌گیرند.

رئیس شورای شهر بندر امام خمینی(ره) در ادامه بیان کرد: در خارج از سیستم شورای شهر این حق برای همه‌ی اعضا وجود دارد که مشکلات مردم را بررسی کرده و رایزنی‌های لازم را انجام بدهند. 

عبیداوی افزود: اگر جلسه‌ای توسط اعضای شورای شهر در جهت تضعیف شورا و شهرداری و یا دستگاه‌های خدمت‌رسان انجام شود این‌کار درستی نیست.

حسین عبیداوی با رد هر گونه اختلاف با اعضای شورای شهر، تلوحیا آنرا تایید کرد و اظهار داشت: به طور رسمی اعلام می‌کنم در شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) اختلاف حادی بین اعضا وجود ندارد و من تاکنون برخلاف مقررات رفتار نکرده و نسبت به اعضا بی‌توجهی نکردم.

وی افزود: حال منشا این اختلاف‌ها بر سر چه موضوعی و یا شخصی است، بنده بی‌اطلاع هستم.

شهردار در مهمان‌سرای شهرداری ساکن است

عضو شورای پنجم شهر بندر امام خمینی(ره) در خصوص انتقادهای وارده به عملکرد شهردار بندر امام خمینی(ره)، بیان داشت: شهردار به همراه خانواده در مهمان‌سرای شهرداری ساکن است و گاهی اوقات اعضای شورای شهر در خارج از زمان اداری جهت هماهنگی‌های لازم در حوزه شهری با شهردار ارتباط می‌گیرند و درب منزل شهردار بر روی تمامی اعضا شورای شهر جهت پاسخگویی باز است.

به گزارش تسنیم، علی‌رغم انکار رئیس شورای شهر بندر امام خمینی(ره)، به نظر می‌رسد اختلاف اعضای شورای شهر از حد اختلاف سلیقه بیشتر بوده و شورا به دو دسته مخالفان و موافقان شهردار تبدیل شده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار