تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۶۸۳۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعطیلی ۶ ماهه تنها جایگاه سوخت شهر زهره هندیجان
۶ ماه از تعطیلی جایگاه سوخت شهر زهره هندیجان می‌گذرد و مشکلات مردمی را افزوده است، این جایگاه در ۲۵ کیلومتری شهر هندیجان قرار گرفته و در کنار جاده هندیجان به ماهشهر است که بسیاری از وسایل نقلیه از آن سوخت‌گیری می‌کردند.

در شهرستان هندیجان چهار جایگاه سوخت احداث شده دو جایگاه در سطح شهر هندیجان که در هندیجان شمالی یک جایگاه و در هندیجان جنوبی جایگاه دیگری فعال است.

یک جایگاه سوخت دیگری در کنار جاده هندیجان به ماهشهر و در نزدیکی شهر زهره قرار گرفته که 6 ماه از تعطیلی آن به دلایل نامعلومی می‌گذرد و مردم روستاهای اطراف را دچار سردرگمی کرده و این مردم محروم باید 25 کیلومتر به هندیجان آمده و سوخت‌گیری کنند.

یک جایگاه دیگر سوخت در روستای سویره هندیجان احداث شده که نزدیک شهرستان امیدیه است و مردم آن مناطق از آن استفاده می‌کنند. و یک جایگاه سی ان جی گاز در هندیجان فعال است. بازدیدها برای افزایش کیفیت خدمات رسانی جایگاه‌های سوخت باید بیشتر شود.

6 ماه است که جایگاه سوخت شهر زهره هندیجان تعطیل است

علت تعطیلی جایگاه سوخت شهر زهره بر ما و مردم آن اطراف پوشیده است اما این جایگاه در مکانی مهم احداث شده و برای ساکنین و عابران نقش مهمی دارد چرا که ممکن است بسیاری از وسایل نقلیه در بین راه احتیاج به سوخت داشته باشند.

مردم روستاها و شهر زهره در این خصوص معترض بوده و خواهان شروع به کار مجدد این جایگاه هستند تا دیگر شاهد مشکلات سوخت نباشند. در عصر علم، ارتباطات، فناوری و افزایش امکانات این موضوع بسیار عجیب بوده که یک جایگاه سوخت 6 ماه تعطیل باشد.

جایگاه سوخت شهر زهره در سال 96 تعطیل بوده اما با ورود مسئولان مدتی بازگشایی شد که مجدد تعطیل گردید و اکنون از تعطیلی مجدد آن 6 ماه می‌گذرد که مردم امیدوار هستند هر چه زودتر این مشکلات رفع شود.

برای رفاه حال مردم جایگاه سوخت شهر زهره مجدد راه‌اندازی شود

عبدالحسن عبادی یکی از شهروندان روستای کریم‌ آباد که در نزدیکی این جایگاه سوخت قرار دارند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان، اظهار داشت: یک سال است که این جایگاه تعطیل‌ شده و فقط در سال گذشته چند روز مجدد فعال‌شده که متأسفانه بار دیگر تعطیل گردید.

وی افزود: انتظار داریم مسئولان جهت راه‌ اندازی مجدد این جایگاه و تعیین تکلیف آن ورود جدی داشته باشند، این جایگاه برای ما مردم منطقه مهم است چرا که دیگر نیازی نیست مسافت طولانی را به هندیجان برویم و سوخت‌گیری کنیم.

ذبیح‌الله سعیدی بخشدار چم خلف عیسی (شهر زهره) هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان، اظهار داشت: این جایگاه مشکلات زیادی از جمله حقوقی و شخصی داشت که در حال حاضر رفع شده و یک مالک جدید مسئولیت آن را بر عهده‌گرفته است.

ظرف یک هفته این جایگاه راه‌اندازی می‌شود

وی افزود: ما در حال پیگیری هستیم این جایگاه ظرف یک هفته مجدد راه‌اندازی شود تا مردم منطقه بتوانند با خیال آسودگی سوخت‌گیری نمایند. این جایگاه در کنار جاده هندیجان به ماهشهر قرارگرفته است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار