تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۶۸۳۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازنشستگان شهرداری بندرماهشهر در حال تخلیه منازل سازمانی خود هستند
شهردار بندرماهشهر گفت: با اخطار شهرداری بندرماهشهر به بازنشستگانی که از منازل سازمانی استفاده می‌کردند این افراد هم‌اکنون در حال تخلیه منازل سازمانی شهرداری بوده و به زودی کارمندان فعلی شهرداری در این منازل مستقر خواهند شد.

حجت‌الاسلام سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر جمعه هفته گذشته در فرازی از خطبه‌های نماز جمعه با انتقاد از به کارگیری برخی بازنشستگان در پست‌های مدیریتی و ادارات اظهار داشت: بازنشستگانی که هنوز از چند جا حقوق دریافت کرده و از خدمات بیت‌المال و منازل سازمانی استفاده می‌کنند و دلشان نمی‌آید کرسی ریاست را ترک کنند کمی به فکر جوانان جویای کار و آخرت خود باشند.

شهرداری بندرماهشهر از سازمان‌هایی بوده که تعدادی از بازنشستگان در آن در حال فعالیت بوده و از منازل سازمانی آن استفاده می‌کنند.

مجاهد نظارات در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم بندرماهشهر با اشاره به فعالیت تعدادی از بازنشستگان در شهرداری بندرماهشهر اظهار داشت: قطعا در شهرداری بندرماهشهر نیروهایی بازنشسته وجود دارد که اسما بازنشسته شده‌اند اما با توجه به اسثتناهای قانون در شهرداری مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به ماده(71) قانون مدیریت خدمات کشوری افزود: در کل 3 نفر در شهرداری بندرماهشهر وجود دارند که بازنشسته هستند اما تنها یک نفر از آنها حقوق خود را از شهرداری میگیرد که این یک نفر ایثارگر بوده که با توجه به ماده (71) قانون مدیریت خدمات کشوری بازنشستگان ایثارگر می‌توانند در دولت یا نهادهای عمومی غیردولتی به کارگیری شوند.

شهردار بندرماهشهر در ادامه بیان کرد: دو نفر دیگری که بازنشسته هستند نیروهای پیمانکارهای شهرداری بوده که حقوق خود را از پیمانکار می‌گیرند و البته جای استخدامی را در شهرداری پر نکرده‌اند اما بیشتر کارهای شهرداری به آنها محول می‌شود.

وی با اشاره به استفاده تعدادی از بازنشستگان شهرداری بندرماهشهر از منازل سازمانی گفت: بعضی از همکاران بازنشسته بنا به دلایلی چندین سال در خانه‌های سازمانی شهرداری ساکن بوده که در بدو ورود بنده به شهرداری اخطارهایی به آنها داده شد.

نظارات با بیان اینکه خانه‌های سازمانی متعلق به کارمندان فعلی شهرداری هستند، خاطرنشان کرد: با اخطار بنده 3 بازنشسته که از منازل سازمانی استفاده می‌کردند هم‌اکنون در حال تخلیه این منازل بوده و دیگر بازنشستگان در حال پیدا کردن منزل جدید و سپری شدن مهلت قانونی هستند؛ بلافاصله پس از تخلیه منازل سازمانی شهرداری این منازل در اختیار کارمندان فعلی شهرداری قرار خواهند گرفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار