تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۶۸۳۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرداخت تسهیلات ۵ درصدی در مناطق مرزی
وزیر کشور گفت: برای ایجاد اشتغال و تولید درمناطق مرزی تسهیلات 5 درصدی و در مناطق خارج از محدوده مرزی، تسهیلات 9 درصدی پرداخت می شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان در زابل اظهار داشت: هر سرمایه گذاری که در مناطق مرزی سرمایه گذاری کند و به دلایل امنیتی با مشکلی روبرو شود، ضرر و زیان او از سوی دولت پرداخت خواهد شد.

وی افزود: یک واحد تولیدی نباید به دلیل مشکل در بازپرداخت اقساط تسهیلات، تعطیل شود.

وزیر کشور ادامه داد: برای رونق تولید در کشور باید همه دست در دست یکدیگر دهیم تا به پیشرفت های مدنظر برسیم.

وی گفت: مدیران باید با غیرت و تعصب مشکلات واحدهای تولیدی خودشان را برطرف کنند.

رحمانی فضلی بیان کرد: همه مناطق جغرافیای کشور امکان استقلال اقتصادی خود را دارند و باید این فرصت در اختیار آنها قرار داده شود.

وی اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان از وجود نیروهای توانمندی برخوردار است که مدیران برای برطرف کردن مشکلات این استان باید به آنان فرصت خدمتگذاری بدهند.

وزیر کشور گفت: بنیاد برکت در یک برنامه پنج ساله، 150 میلیارد تومان در سیستان سرمایه گذاری می کند که امیدواریم مشکلات این منطقه بر طرف شود.

وی تاکید کرد: مشکلات سیستان باید به دست خود مردم این منطقه بر طرف شود.

رحمانی فضلی اظهار داشت: ما خدمتگذاران مردم هستیم و مردم ولی نعمتان ما هستند و باید برای بر طرف کردن مشکلاتشان نهایت تلاش خود را بکار گیریم

وزیر کشور افزود: نخبگان سیستان باید راهکارهای توسعه این منطقه را ارائه کنند زیرا این اقدام آنان توسعه های بعدی را رقم خواهد زد.

وی گفت: برخی از مشکلات مردم نتیجه سوء مدیریت برخی از مدیران است و باید تلاش کرد تا این سوء مدیریت ها بر طرف شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور روز یکشنبه در راس هیاتی به منظور بررسی مسائل و مشکلات خشکسالی سیستان وارد زابل شد و علاوه بر بازدید از طرح 46 هزار هکتاری آبیاری اراضی کشاورزی دشت سیستان با لوله، از منطقه ویژه اقتصادی رامشار و بازارچه مرزی تخت عدالت دیدن کرد.

وی همچنین در نشست با معتمدان و بزرگان طوایف سیستان در شهرستان زهک و ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان شرکت کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار