تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۶۸۳۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره مندی 170 روستای خوزستان از نعمت آب شرب در سال 96:
این حجم از فعالیت در آبرسانی به روستاها، در سطح کشور بی سابقه بوده است
غلامرضا شریعتی در آیین آغاز عملیات اجرایی دو پروژه آبرسانی به 51 روستای شهرستان مسجد سلیمان اظهار داشت : بارها به مردم روستاهای مسجد سلیمان وعده آبرسانی داده شده اما متاسفانه به این مطالبه به حق مردم رسیدگی نشده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: اگر چه در سال های اخیر تلاش های فراوانی برای خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار و افزایش رضایتمندی مردم در استان انجام شده اما برای اجرای پروژه های بزرگ عزم جدی تری نیاز است.

وی بیان‌کرد: همه ما باید در انجام امور همت بیشتری به خرج دهیم و تا جایی که امکان دارد روال بوروکراسی اداری را کمتر کنیم.

شریعتی گفت: مردم زمانی نتیجه کار را می بینند که آب به منازل آن ها برسد و اگر غیر از این باشد، بازهم به وعده های خود عمل نکرده ایم.

استاندار خوزستان گفت: سال گذشته دولت مصوبه ای برای خوزستان از محل صندوق توسعه ملی به تصویب رساند که طبق آن سالانه یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی روستایی تخصیص می یابد.

وی تصریح کرد: سال گذشته به 170 روستا در خوزستان آبرسانی شد و شاید در تاریخ آبرسانی روستایی ایران یک اقدام بی سابقه بود .

استاندار خوزستان گفت: توسعه زیرساخت های آب و فاضلاب، بهداشتی، جاده ای و آموزشی می‌تواند باعث کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها و جلوگیری از حاشیه نشینی شود.

وی گفت: اگر برنامه ریزی صحیح برای توسعه زیرساخت ها نباشد روستاها از سکنه خالی شده و بی شک آسیب های اجتماعی افزایش می یابد.

استاندار خوزستان گفت: اگرچه انتظار بیشتری از آبفا روستایی می رود تا پروژه های آبرسانی به روستاها را سریعتر پیش ببرد اما تاکنون اقدامات خوبی را صورت داده و باید نقاط بیشتری را برای آبرسانی شناسایی کند.

شریعتی تاکید کرد: باید با مردم صادق باشیم و اگر برای انجام پروژه ای مشکل داریم باید واقعیت را به مردم منعکس کنیم و از گفتن بهانه های بی مورد خودداری کنیم.

وی ادامه داد: دروغ گفتن و وعده های بی مورد اعتماد مردم را کاهش می دهد اما صداقت می‌تواند بر اعتماد مردم و رضایتمندی آن ها از عملکرد مسئولان بیفزاید.

شریعتی گفت: مردم خوزستان با وجود همه کاستی ها همواره پای انقلاب ایستاده اند اما باید آنچه را که می بینند و می شنوند یکی باشد.
:
:
:
آخرین اخبار