تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۶۸۳۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس بسیج جامعه پزشکی:
بیماری خاصی که ناشی از مشکل کم‌آبی باشد گزارش نشد
رئیس‌زاده در پاسخ با اشاره به مشکلات ناشی از کم‌آبی در استان خوزستان طی روزهای گذشته گفت: بیماری خاصی که مرتبط با بحث کم آبی باشد هنوز از استان خوزستان به ما گزارش نشده است
رئیس بسیج جامعه پزشکی گفت: نیازهای بهداشتی و درمانی مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه چند ماه است که از حالت اورژانس خارج شده و حالت معمول و روتین به خود گرفته است. در برخی موارد اگر شاهد شیوع بیماری‌های خاصی باشیم همچنان در صحنه حاضر هستیم.

محمد رئیس‌زاده با اشاره به اقدامات فعلی بسیج جامعه پزشکی در مناطق زلزله‌زده غرب کشور اظهار کرد: از روز اول وقوع زلزله تمام منطقه میان سپاه‌های استانی تقسیم شد و بسیج جامعه پزشکی سپاه‌های استانی در همان مناطقی که ماموریت داشتند، کار خود را تحت‌نظر بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه انجام دادند.

وی با بیان اینکه نیازهای بهداشتی و درمانی مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه چند ماه است که از حالت اورژانس خارج شده و حالت معمول و روتین به خود گرفته است، افزود: در برخی موارد اگر شاهد شیوع بیماری‌های خاصی باشیم و یا نیاز به ارجاعات پزشکی وجود داشته باشد، بسیج جامعه پزشکی همچنان در صحنه حاضر است و به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی ادامه داد: با وجود گرمای شدید در مناطق زلزله‌زده، الحمدلله شاهد هستیم که اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام شده نتیجه داده و هنوز هیچ‌گونه بیماری خاصی که گرما دلیل اصلی آن باشد در منطقه گزارش نشده است.

رئیس‌زاده در پایان نیز در پاسخ با اشاره به مشکلات ناشی از کم‌آبی در استان خوزستان طی روزهای گذشته گفت: بیماری خاصی که مرتبط با بحث کم آبی باشد هنوز از استان خوزستان به ما گزارش نشده است.
مرجع / میزان
:
:
:
آخرین اخبار