تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۶۸۴۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زبیدی: به‌زودی حرف‌هایم را در مورد پارس جنوبی می‌زنم
بازیکن پیشین تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: در حال حاضر همراه با فولاد خوزستان در اردوی تهران هستم و بعد از بازگشت به اهواز قراردادم را با این تیم امضا خواهم کرد.

مهدی زبیدی در مورد حاشیه‌های ایجاد شده در چند روز اخیر و بحث مصدومیتش گفت: برای من جالب است که در میان تمامی بازیکنان پارس جنوبی، فقط این شایعه در مورد من درست شد! وقتی چنین خبری را شنیدم خیلی تعجب کردم، ولی چند روز که گذشت، فهمیدم ماجرا چیست و این شایعه چرا درست شد. من به‌زودی حرف‌هایم را در این مورد خواهم زد و از آنهایی که چنین خبری را منتشر کردند، قطعاً شکایت خواهم کرد.

وی در ادامه افزود: وقتی خواستم با فولاد خوزستان توافق کنم، با توجه به حرف و حدیث‌های اخیر از من خواستند تست پزشکی بدهم که این کار را انجام دادم. خوشبختانه تست‌های من مشکلی نداشت و حتی دکتر فولاد هم این موضوع را تأیید کرد. من همراه با تیم در اردو هستم و هر وقت به اهواز برگشتیم قراردادم را امضا می‌کنم.

بازیکن جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه چرا از پارس جنوبی جدا شد نیز تأکید کرد: من به‌زودی حرف‌هایم در مورد پارس جنوبی را خواهم زد. اتفاقاتی رخ داد که قطعاً در مورد آنها حرف‌هایم را بعد از عقد قرارداد با فولاد می‌زنم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار