تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۶۸۴۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان تیم چفت و جوری است
میثم کریمی: مقابل پرسپولیس بازی خوبی از ما می‌بینید
هافبک تیم استقلال خوزستان گفت: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و برای کسب یک نتیجه خوب به میدان می‌رویم.

میثم کریمی ظهر امروز اظهار کرد: خدا را شاکرم که بعد از چند سال به لیگ برتر برگشتم که این مهم، حاصل تلاش‌های بسیار و زجر کشیدن من بعد از دوره‌ای بود که مجبور شدم از فولاد بروم و این بار خیلی جدی‌تر سعی می‌کنم از جایگاهم مراقبت کنم. هم خودم هم تیم در شرایط خوبی قرار داریم و تمرینات را به‌طور منظم پشت سر می‌گذاریم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که ظاهرا یکی از مهره‌های قابل اتکای داریوش یزدی در میانه میدان است، گفت: البته این سؤال را باید از آقای یزدی بپرسید، اما من این دو بازی گذشته را فیکس بازی کردم و همواره تلاش می‌کنم با درخشش در تمرینات نظر مثبت سرمربی و کادرفنی تیم را جلب کنم.

وی افزود: برخلاف چیزی که خیلی‌ها فکر می‌کنند، تیم ما تیم جوان، پرنشاط و خوبی است که در کنار بازیکنان جوان، از باتجربه‌هایی مانند احمد آل نعمه و ایمان مبعلی بهره می‌برد که اتفاقا حضور  این نفرات و راهنمایی‌های آن‌ها، به جوانان ما خیلی کمک می‌کند. ما یک تیم جور و هماهنگ هستیم که کادرفنی خوبی نیز داریم و امیدوارم با حمایت مسئولین و هواداران نتایج خوبی بگیریم و شرمنده مردم نشویم.

کریمی درباره بازی مقابل پدیده و دریافت دو گل در دقایق پایانی، بیان کرد: ما بعد از گلی که به ثمر رساندیم سعی داشتیم بازی را کنترل کرده و نتیجه را حفظ کنیم. پدیده هم علیرغم اینکه در دقایقی از بازی توپ و میدان را در اختیار داشت، موقعیت خطرناک آنچنانی نداشت تا همان دقایق آخر که موفق شد دو موقعیت ایجاد کند و دو گل بزند که به نظر من شاید ناشی از بی‌تجربگی و خستگی برخی بازیکنان ما استفاده کردند.

وی با اشاره به بازی مهم تیمش برابر پرسپولیس در روز پنجشنبه، گفت: همه می‌دانند پرسپولیس چه در دوران اوجش و چه در دوران افت، تیم بسیار خوب و پرطرفداری است و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و برای کسب یک نتیجه خوب به میدان می‌رویم و انشاالله بتوانیم آبروداری کنیم و من قول می‌دهم صددرصد همگان یک بازی عالی را از استقلال خوزستان می‌بینند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
حتما همان طوری که روبروی پدیده 2 دقیقه پایانی نتونستید تحمل کنید
:
:
:
آخرین اخبار