تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۶۸۴۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد آرنا؛ رویایی که شاید نیم فصل لیگ برتر تعبیر شود
در حالی که گفته می شد ورزشگاه اختصاصی فولا به نام فولاد آرنا از هفته پنجم لیگ برتر کشور آماده برگزاری مسابقات است ولی احتمالا این ورزشگاه از نیم فصل دوم آماده خواهد شد
در حالی که گفته می شد ورزشگاه اختصاصی فولا به نام فولاد آرنا از هفته پنجم لیگ برتر کشور آماده برگزاری مسابقات است ولی احتمالا این ورزشگاه از نیم فصل دوم آماده خواهد شد. 

فولاد آرنا؛ رویایی که شاید نیم فصل لیگ برتر تعبیر شود

ساخت ورزشگاه جدید، مدرن و اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان تقریبا از سال ۸۸ آغاز شد و در حالی که فصل گذشته با اتمام تقریبی کار ساخت این ورزشگاه، وعده انجام یکی دو بازی فولاد در این استادیوم در بازدید وزیر ورزش از آن داده شد ولی خوزستانی ها و به ویژه هواداران فولاد از تماشای بازی های تیم خود در این ورزشگاه ناکام بودند.

با پایان لیگ هفدهم نیز مسوولان مربوطه از میزبانی فولاد از هفته پنجم لیگ برتر در این ورزشگاه خبر دادند اما اکنون شنیده می شود که به دلیل آماده نبودن پارکینگ های این ورزشگاه، احتمالا فولاد از نیم فصل دوم پذیرای حریفان در این استادیوم خواهد بود.

همچنین از ویژگی‌های ورزشگاه اختصاصی فولاد که با تکمیل آن، باشگاه فولاد یک گام بزرگ به سمت حرفه‌ای شدن و احترام به هواداران بر می‌دارد، می‌توان به مسقف بودن ورزشگاه و بهره‌مندی از چمن خارجی اشاره کرد. 

فاصله نزدیک سکوها به زمین چمن با توجه به نبود پیست تارتان از ویژگی‌های بارز ورزشگاه اختصاصی فولاد است. علاوه بر این نورافکن‌های ورزشگاه هم دور تا دور سقف ورزشگاه قرار گرفته‌اند و زیبایی خاصی به آن داده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار