تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۶۸۵۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز هفته گذشته گرم‌ترین شهر جهان بود
سرپرست اداره‌کل هواشناسی خوزستان گفت: دمای شهر اهواز در چهار روز از هفته گذشته به بالای 50 درجه رسید و در صدر گرم‌ترین شهرهای جهان قرار گرفت.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا اواسط هفته جاری دمای استان دو تا سه درجه کاهش یابد. همچنین وقوع گرد و غبار و وزش باد قابل ملاحظه در بعد از ظهر امروز برای ساعاتی در مناطق غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان خوزستان دور از انتظار نیست.

سرپرست اداره‌کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: کاهش دما در مرکز استان خوزستان در حالی اتفاق می‌افتد که شهر اهواز در صدر گرم‌ترین شهرهای کشور و جهان طی یک هفته گذشته بود چنانکه دمای شهر اهواز در چهار روز از هفته گذشته به بالای 50 درجه رسید و در صدر گرم‌ترین شهرهای جهان قرار گرفت. 

سبزه‌زاری گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با 51 و ایذه با 24.8 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 34 و 50.5 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود. 
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
بنده کترشناس حوزه برق و انرژی هستم.ضمن تشکر از فعالیت های استاندار محترم..به نظر اینجانب تعطیلی چهارشنبه ها را تا زمانی که وضعیت دما و مصرف به حالت استیبل برسد ادامه دهید..چون باعث میشود حداقل سه روز در هفته مردم برای رفتن به روستا ها و جاهای خنک تر ترقیب شوند و مصرف بشدت کاهش یابد.. بنظر این برنامه با توجه به تعطیلی مدارس و لطمه نزدن به درس بچه ها و گرمی هوا بسیار عالی و راهگشاست
:
:
:
آخرین اخبار