تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۶۸۵۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جایگاه های سوخت در شرکت پخش سوخت منطقه اهواز درجه بندی شدند
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خوزستان(منطقه اهواز) گفت:مرحله نخست طرح درجه بندی جایگاه های عرضه سوخت در محدوده عملیاتی این شرکت از روز شنبه اجرایی شد.

نعمت ا... نجفی افزود:در اجرای این طرح ، از مجموع 160جایگاه سوخت فرآورده های نفتی و گاز سی ان جی ، تعداد 94 جایگاه با درجه ممتاز ، 20 جایگاه درجه یک و 15جایگاه درجه 2 تقسیم بندی شدند.

وی گفت: فرایند طرح درجه بندی توسط کارشناسان واحدهای تخصصی از جمله سامانه هوشمند ،HSE(ایمنی) ، خدمات مهندسی و بازرگانی منطقه انجام شده است.

نجفی هدف از درجه بندی را ارتقای کیفیت و کمیت ، زیبا سازی جایگاه ها و رضایت مندی مشتریان عنوان کرد و افزود: این درجه بندری هم به سود جایگاه داران است که با ارتقای درجه ، از کارمزد بیشتری بهره مند می شوند و هم رفاه شهروندان و مشتریان را فراهم می کند.

وی از رشد پنج درصدی کیفیت جایگاه های عرضه سوخت در محدوده عملیاتی شرکت پخش فراورده های نفتی خوزستان(منطقه اهواز) در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و بیان کرد:با اجرای مرحله نخست درجه بندی جایگاه های عرضه سوخت و ایجاد رقابت سالم ، در آینده شاهد ارتقای کیفیت خدمات رسانی جایگاه های عرضه سوخت به مردم خواهیم بود.

شرکت پخش فراورده های نفتی خوزستان (منطقه اهواز) با 10 ناحیه زیرپوشش در استان، علاوه بر مدیریت و راهبری توزیع سوخت در شهرهای شمال ، غرب و شرق و جنوب شرق خوزستان ، مسئولیت سوخت رسانی به مناطقی از استان های بوشهر ، ایلام ، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد را نیز برعهده دارد.

تاسیسات و انبار نفت نظامیه در پنج کیلومتری شمال اهواز با ظرفیت ذخیره سازی 600میلیون لیتر سوخت ، یکی از بزرگترین مخازن نفتی کشور است و در طول دوران جنگ تحمیلی بارها با هدف قطع خطوط پشتیبانی رزمندگان اسلام در جبهه های جنوب ، مورد حمله هواپیماهای رژیم بعثی عراق قرار گرفت ولی با همت جهادگونه کارکنان نفت ، هیچ گاه از مدارعملیات خارج نشد. 

در استان خوزستان 2 شرکت پخش فراورده های نفتی اهواز و آبادان فعال هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار