تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۶۸۵۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برخی مدیران بجای خدمت شبانه‌روزی به مردم دائما در سفرند
فرماندار شهرستان شوش گفت: بعضی از مسئولان متاسفانه همیشه در سفر هستند یا با تاخیر در اداره خود حضور پیدا می‌کنند. تذکرات لازم به این مدیران داده شده اگر مجدد مشاهده شود برخورد قانونی می‌‌شود‌.

عدنان غزی در نشست شورای اداری شهرستان شوش که با حضور اعضای شورای تامین و مدیران ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار‌داشت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان شوش در راستای حل مشکلات مردم همکاری کنند.

وی گفت: بعضی از مسئولان متاسفانه همیشه در سفر هستند یا با تاخیر در اداره خود حضور پیدا می‌کنند. تذکرات لازم به این مدیران داده شده اگر مجدد مشاهده شود برخورد قانونی می‌‌شود‌.

فرماندار شهرستان شوش افزود: مدیری که مسئولیت پذیرفته باید شبانه روز در خدمت مردم و پیگیر رفع مشکلات آنها شود. همه مسئولان باید تمام ظرفیت خود را برای ارائه بهترین خدمات به مردم به کار گیرند و کم‌کاری در این زمینه از هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست.

وی به تقویت روحیه نشاط، خوش بینی و امید درجامعه اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی شهرستان شوش ازقبیل: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای شهر، اداره تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه‌ها نسبت به تقویت روحیه نشاط در جامعه تلاش بیشتری کنند.

فرماندار شهرستان شوش به ساماندهی خبرنگاران اشاره کرد و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید هرچه سریعتر نسبت به ساماندهی خبرنگاران و پایگاه‌های خبری شهرستان شوش اقدام کند. باید بدانیم کدام خبرنگار یا پایگاه‌ خبری در این شهرستان مجوز فعالیت دارد.

غزی تصریح کرد: وظیفه همه مسئولان نسبت به مردم مسئولیت‌پذیری، خدمت‌گزاری، رسیدگی به مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع است که باید در دستگاه‌های اجرایی رعایت شود.

وی یادآورشد: در راستای بهبود خدمات به مردم و به منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب رجوع بازدید سر زده از ادارات شهرستان شوش به صورت مستمر ادامه دارد.

فرماندار شهرستان شوش گفت: نظارت و کنترل قیمت کالاهای اساسی در بازار باید تشدید و بازرسی های لازم در این راستا به صورت فعال انجام شود.

غزی به راه‌اندازی میز خدمت در مصلای نماز جمعه و رفع مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: افزایش رضایت‌مندی مردم و رفع مشکلات آنها از مهمترین دستاوردهای ایجاد میز خدمت است.

وی به مشکل آب شرب بخش شاوور اشاره کرد و گفت: آب شرب سالم حق مردم این منطقه است. پیگیری‌های زیادی برای رفع مشکل آب شرب بخش شاوور صورت گرفته و امیدواریم که هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود.

فرماندار شهرستان شوش یادآورشد: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع این مشکل همکاری کنند. در روزهای آینده جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان و معاون سازمان آب و برق خوزستان برای رفع مشکل آب شرب بخش شاوور برگزار می‌شود.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
بله کاملا درسته و همون درد ی یه که سالها همه دارن میگن
آدم هایی که نشینن تو دفاترشون و محل کارشو نباشن چطوری میخوان برای شهر و استان کار کنن
اینا نباشن بهتره
انگار اومدن مسافرت و تفریح
طرف دوشنبه میاد چهارشنبه برمیگرده تهران
اینطوری کار کردن رو همه بلدن
اونی مرد کاره که هفت روز هفته رو کار کنه نه ای بلانسبت تنبلا و به درد نخورها
:
:
:
آخرین اخبار