تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۶۸۶۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
20 تور گردشگری غیرمجاز در دزفول توقیف شد
رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت:از ابتدای امسال تاکنون از برگزاری 20 تور گردشگری غیرمجاز در این شهرستان جلوگیری شده است.

حجت اله آریایی روز یکشنبه با تائید معرفی عوامل برگزاری سه تور گردشگری غیر مجاز در دزفول به دلیل تخلف به مرجع قضایی افزود:اخیرا با یک تور گردشگری غیر مجاز که قصد برگزاری تور به مشهد را داشت برخورد شد.

وی تعداد آژانس های مسافرتی دارای مجوز در این شهرستان را 11 آژانس عنوان کرد و افزود:تورهای گردشگری باید بهترین امکانات و وسیله نقلیه همراه با بیمه را برای گردشگران و مسافران فراهم کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری دزفول با تاکید بر اینکه برگزاری هرگونه تور گردشگری نیازمند مجوز از سوی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری است گفت:سخت گیری میراث فرهنگی برای برگزاری تور گردشگری در دزفول با هدف رفاه ، آسایش و ایمنی گردشگران و مسافران می باشد .

وی بیان داشت:در صورتی که تور غیرمجازی قصد فعالیت داشته باشد در مرحله اول تذکر داده می شود و در صورت تکرار به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

آریایی از شهروندان خواست برای کسب اطلاعات صحیح و اطمینان از قانونی بودن تورها، به اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری دزفول مراجعه و قبل از عقد قرارداد استعلام کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار