تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۶۸۶۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همایش حجاب و عفاف با نام تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده در شوشتر برگزار شد
به همت ستاد مردمی بزرگداشت حجاب و عفاف شهرستان شوشتر، تجمع مدافعان حریم خانواده در عباسیه سید محمد شاه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز از شوشتر، به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده با شعار حیا، عفاف، حجاب ، ندای فطرت و تعالی اجتماعی همزمان با سایر نقاط کشور با حضور بانوان فرهیخته، شاغل در ادارات و اقشار مختلف بانوان برگزار شد.

این همایش بزرگ مردمی با هدف اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و آشنایی خانواده ها بویژه بانوان با سیره ائمه بخصوص آشنایی با زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

در این همایش خانم اخلاقی استاد حوزه علمیه اهواز با اشاره به الگوپذیری دختران از حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: وظیفه خانواده، رسانه، دولت و نظام است که حضرت فاطمه زهرا (س) را به دختران بشناساند.

وی افزود: خانواده از مهمترین ارکان جامعه است که مادر در راس آن قرار دارد و دشمن برای فروپاشی خانواده به دنبال تاثیرگذاری بیشتر بر مادران است.

این استاد حوزه علمیه اهواز با تاکید بر استحکام و پایداری خانواده ها یادآور شد: حجاب و عفاف در  استحکام هر چه بیشتر خانواده ها تاثیرگذار است لذا بانوان باید در این زمینه آگاهی بیشتری پیدا کنند.

اخلاقی در پایان با اشاره به خصوصیات حجاب و عفاف زنان معصوم و برگزیده الهی از جمله حضرت خدیجه کبری (س) و حضرت فاطمه الزهرا (س) خاطرنشان کرد: زنان جامعه ما با الگو گرفتن از این بزرگواران و رعایت دستورات الهی، خود نیز می توانند الگوی حجاب و عفاف در کل کره زمین باشند‌.

گفتنی است در این همایش، برنامه های متنوع دیگری از قبیل ایستگاه نقاشی ، نمایشگاه عفاف و حجاب، معرفی اورژانس اجتماعی و توزیع گل بین بانوان نیز برگزار شد.
:
:
:
آخرین اخبار