تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۶۸۶۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نهمین بازیکن ورودی فولاد خوزستان مشخص شد
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از قطعی شدن جذب مهاجم تیم پارس جنوبی جم خبر داد.

مهدی زبیدی مهاجم فصل گذشته تیم پارس جنوبی جم، هفته گذشته در تمرینات و مسابقات تدارکاتی تیم فولاد خوزستان در اردوی تهران شرکت کرد و عنوان شد که پس از بازگشت فولادی‌ها به اهواز وضعیت این بازیکن روشن خواهد شد.

عبدالمجید باقری‌نیا سرپرست تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش خوزستان که به‌صورت زنده از رادیو مرکز استان پخش می‌شد، از نهایی شدن پیوستن مهدی زبیدی به جمع سرخ‌پوشان خبر داد و اعلام کرد که قرارداد زبیدی به‌زودی امضا می‌شود.

این مهاجم 27 ساله خوزستانی در فصل گذشته لیگ برتر 24 بازی برای تیم پارس جنوبی جم به میدان رفت و یک گل به‌ثمر رساند.

وینیسیوس سیلوا سوارز (برزیل)، لوسیانو پریرا (نفت آبادان)، وینیسیوس لوپز لایوریندو (برزیل)، میثم دورقی (استقلال خوزستان)، رضا میرزایی (قرضی از سپاهان)، ناصر سالاری (خونه به خونه)، شاهین شفیعی (اکسین البرز)، عارف آقاسی (پایان سربازی از تراکتورسازی) و مهدی زبیدی (پارس جنوبی) 9 بازیکن ورودی تیم فولاد خوزستان در نقل و انتقالات تابستانی هستند که اسامی آن‌ها به‌صورت رسمی از سوی مسئولان تیم فولاد اعلام شده است.

سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان روز شنبه در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود در حال مذاکره با یک بازیکن دیگر است و با جذب آن بازیکن تیم فولاد برای لیگ هجدهم کامل می‌شود.

مرجع / خوزستان اسپورت
:
:
:
آخرین اخبار