تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۶۸۷۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرز هوایی فرودگاه دزفول در آخرین مرحله صدور مجوز است
 نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت:با پیگیری انجام شده و برطرف کردن مشکلات موجود سرانجام مرز هوایی فرودگاه دزفول در مراحل پایانی تایید نهایی قرار گرفته است.

عباس پاپی زاده روز دوشنبه در آئین تجلیل از کارکنان بهزیستی دزفول اظهار داشت:در این راستا قرار است بزودی هیاتی متشکل از معاون استاندار و نمایندگان وزارت کشور ، سازمان هواپیمایی کشوری و ستاد مشترک نیروهای مسلح برای تایید و صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه این شهرستان به دزفول سفر کنند.

وی صدور مجوز مرز هوایی دزفول را کاری بزرگ در راستای توسعه اقتصادی شمال خوزستان دانست و گفت:با اخذ این مجوز زیرساخت توسعه صادرات در شهرستان دزفول فراهم خواهد شد و شاهد پیشرفت اقتصادی این منطقه به ویژه توسعه صادرات بخش کشاورزی خواهیم بود.

سالانه بیش از پنج میلیون تن انواع محصول کشاورزی در شمال خوزستان تولید می شود که با وجود کیفیت بالا به علت نبود بازار مناسب بخش زیادی از این تولیدات خوراک دام می شود .

با اخذ مجوز مرز هوایی فرودگاه دزفول علاوه بر جلوگیری از ضایعات بخش کشاورزی امکان صادرات محصولات کشاورزی شمال خوزستان به بازارهای خارج از کشور فراهم می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار