تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۶۸۷۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت دزفول خبر داد:
افزایش ۵ تا ۲۰ درصدی قیمت کالای خانه در دزفول
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت دزفول گفت: کالای های خانه در دزفول با افزایش ۵ تا۲۰ درصدی مواجه هستند که لازم است در راستای کنترل بازار، چندین نمایشگاه راه اندازی شود.

مهراب عبدالهی اظهار کرد: مشاهدات نشان می دهد برخی از کالاهای خانگی و اقلام خوراکی در بازار دزفول باافزایش قیمت مواجه شده اند.

وی با هشدار نسبت به ردپای دلالان در افزایش قیمت ها، افزود:کالای خانه در دزفول بین پنج تا ۲۰ درصد افزایش داشته و قیمت هر کیلو گرم شکر از ۲۷ هزار ریال در هفته گذشته به ۲۷ هزار و ۴۰۰ ریال رسیده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول در خصوص اقلام خوراکی گفت: حبوبات و روغن تغییر قیمتی نداشته اما آب معدنی ۲۰ درصد و چای ۲۳ درصد افزایش قیمت داشته است.

عبدالهی با اشاره به معرفی ۱۰۰ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان در تیرماه ، از تشدید روند بازرسی ها در بازار دزفول خبر داد.

عبدالهی با تاکید بر اینکه اصناف شهرستان باید با تلاش و نظارت بیشتری دست دلالان و سودجویان را از بازار دزفول کوتاه کنند، گفت: اداره صنعت،معدن درراستای تنظیم بازار و کاهش گرانی ها، فروش فوق العاده و برگزاری چندین نمایشگاه را در دستور کارقرارداده تا وضعیت به صورت عادی برگردد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار