تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۶۸۷۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول خبر داد:
آغاز طرح تابستانه نشاط معنوی در ١٢ بقعه دزفول
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول از آغاز طرح تابستانه نشاط معنوی در ١٢ بقعه شاخص این شهرستان خبرداد.

حجت السلام مجتبی خمیدی اظهار کرد: طرح تابستانه نشاط معنوی با هدف برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری، تفریحی و مذهبی در ۱۲ بقعه شهرستان دزفول از جمله بقعه های شاخصی همچون سبزقبا ، بن جعفر، علی مالک و رودبند در حال برگزاری است.

وی افزود: دوره آموزشی حفظ، تجوید و روانخوانی قرآن کریم  و دوره آموزش خیاطی، گلدوزی، نمد دوزی و چندین هنر دیگر از برنامه های درنظرگرفته شده در این طرح است.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه دزفول  برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی را از دیگربرنامه های این طرح برشمرد و افزود: یکی از بهترین راه های مقابله با جنگ نرم دشمن تدوین برنامه و اقدامات مفید و هدفمند به منظور مدیریت اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است تاعلاوه بر ایجاد فضایی پر نشاط بتوانیم با آموزش های صحیح فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی نسل جوان این کشور را در مقابل آسیب های اجتماعی ایمن کنیم.

حجت الاسلام خمیدی در ادامه گفت: به همین منظور اداره اوقاف و امور خیریه دزفول در کنار  برنامه های قرانی و فرهنگی و هنری، برگزاری دوره های آموزش سبک زندگی اسلامی را نیز در دستور کار قرار داده که هدف از این دوره های آموزشی رشد و ارتقا اخلاق در خانواده و جامعه و جلوگیری از آسیب پذیری های اجتماعی است.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دزفول تصریح کرد: مرکز پاسخگویی تلفنی و حضوری به سوالات دینی،احکام شرعی و رفع شبهات دینی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در بقعه های مشمول این طرح دایر است.

حجت الاسلام خمیدی یادآورشد: طرح نشاط معنوی از ١٦ تیرماه آغاز شده و تا ٣١ مرداد ماه با حضور ١٤ مبلغ و کارشناس خواهر و برادر ادامه خواهد داشت.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار