تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۶۸۷۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی:
از3پروژه‌آبرسانی و فاضلاب‌روستایی در دزفول بازدیدبعمل آمد
خوزنیوز: مدیر امور آبفاروستایی شهرستان دزفول از بازدید نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از 2 پروژه آبرسانی و یک پروژه فاضلاب در روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان؛ محمد گلچین پور گفت: کلنگ زنی پروژه کارگزاری 14 کیلومتر خط انتقال آب روستاهای ماهور برنجی، میدان اردیبهشت ماه سالجاری انجام شد که زمانبندی اتمام و بهره برداری از آن 6 ماهه تعیین شده بود، اما به همت و تلاش شبانه روزی مجموعه خدوم آبفروستایی پس از گذشت 2 ماه 12 کیلومتر از این خط انتقال کارگزاری شده و بزودی به بهره برداری خواهد رشسید.

وی با اشاره به ابراز رضایتمندی نماینده مردم دزفول در مجلس و اهالی شریف روستاهای ماهور برنجی و میدان اظهار کرد: این روستاها از توابع بخش سردشت دزفول هستند و جمعیتی بالغ بر 3 هزار و 322 نفر را تحت پوشش دارند.

گلچین پور بیان کرد: در ادامه این بازدید پروژه خط انتقال روستای قلعه طوق به روستای سنجر مورد بررسی قرار گرفت. در این پروژه عملیات کارگزاری 1 کیلومتر خط انتقال در دست اجراست که به اتمام رسیده و بزودی آیین بهره برداری از آن برگزار می شود.

وی افزود: این عملیات در راستای افزایش فشار آب شرب اهالی شریف روستای قلعه طوق انجام شده است.

گفتنی است روستای قلعه طوق از توابع بخش مرکزی شهرستان دزفول است و جمعیتی بالغ بر 1825 نفر را تحت پوشش دارد.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان دزفول در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تنها پروژه فاضلاب روستایی در شهرستان دزفول گفت: این پروژه در روستای کهنک شهرستان دزفول در حال اجراست که به تازگکی آغاز شده است.

وی یادآور شد: روستای کهنک از توابع بخش چغامیش دزفول است و جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 26 نفر را تحت پوشش دارد.
:
:
:
آخرین اخبار