تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۶۸۷۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسعه گردشگری آبی در ماهشهر باعث اشتغال‌زایی می‌شود
در جلسه مشترک فرمانده منطقه سوم دریایی امام حسین (ع) بندر ماهشهر و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان توسعه گردشگری آبی شهرستان بندر ماهشهر مورد بررسی قرار گرفت. 

در این نشست پیرامون توسعه گردشگری آبی استان خوزستان و ایجاد زیرساخت‌های لازم در سواحل و خوریات در شهرستان بندر ماهشهر گفت‌وگو و تبادل نظر شد. 

سردار یدالله بادین، فرمانده منطقه سوم دریایی امام حسین (ع) بندر ماهشهر، در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه با اداره کل میراث فرهنگی استان برای رونق و توسعه گردشگری آبی در شهرستان، ظرفیت گردشگری در شهرستان بندر ماهشهر را ظرفیتی عظیم خواند و خاطرنشان کرد: با توسعه این ظرفیت شاهد اشتغال‌زایی بسیار خوبی در منطقه خواهیم بود. 

علی‌رضا ایزدی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، نیز در این نشست عنوان کرد: یکی از اهداف سازمان میراث فرهنگی کشور، توسعه پایدار گردشگری دریایی و ساحلی در مناطق جنوب کشور و استان خوزستان است. 

او به ظرفیت‌های فراوان موجود در شهرستان بندر ماهشهر اشاره و تصریح کرد: در سفرهایی که به شهرستان داشته‌ام این ظرفیت‌ها شناسایی شد که برای ایجاد زیرساخت‌های لازم با بخش خصوصی برای جذب مشارکت آنان وارد مذاکره خواهیم شد. 

ایزدی تاکید کرد: به طور قطع با ظرفیت عظیم دریایی و ساحلی موجود در شهرستان، با توسعه پایدار صنعت گردشگری، شاهد اشتغال‌زایی فراوانی در سطح شهرستان خواهیم بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار