تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۶۸۷۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان:
وضعیت آب شرب روستاهای شوش بهبود می‌یابد
خوزنیوز: مدیرعامل شرکت آبفاروستایی استان خوزستان از بهبود کمی و کیفی آب شرب اهالی روستاهای شوش در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ درویشعلی کریمی در حاشیه نشست بررسی مشکلات آبرسانی به نقاط بحرانی روستایی در شهرستان شوش که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد، گفت: بازسازی تاسیسات آبرسانی خلیفه حیدر بصورت ضرب العجل ظرف یکماه آینده باید به اتمام برسد و این موضوع به اطلاع پیمانکار پروژه نیز رسانده شده است.

وی ادامه داد: پروژه تعویض خط انتقال آب شرب تاسیسات خلیفه حیدر 20 کیلومتر خواهد بود که در فاز اول 10 کیلومتر برای نقاط بحرانی روستاها مد نظر قرار گرفته است. در حال حاضر از این 10 کیلومتر 4 هزار و 500 متر تعویض و کارگزاری شده که ادامه پروژه منوط به توجه سازمان آب و برق برای تامین لوله های مورد نیاز است.

کریمی بیان کرد: خط انتقال آب این تاسیسات از میان مزارع کشاورزی عبور کرده و پس از گذشت سال ها به شدت دچار فرسودگی و شکستگی های مکرر شده است، که باعث افت فشار و کاهش کیفیت آب شرب اهالی شریف 21 روستای تحت پوشش تاسیسات خلیفه حیدر می شود.

مدیرعامل شرکت آبفاروستایی خوزستان خاطرنشان ساخت: با تعویض خط انتقال آب شرب روستاهای تحت پوشش تاسیسات خلیفه حیدر، شاخص کمی و کیفی آب اهالی شریف این روستاها ارتقاء خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعویض و توسعه شبکه توزیع آب روستاهای شهرستان شوش اظهار کرد: مجور خرید 30 کیلومتر لوله شبکه توزیع صادر شده که در راستای بهبود کمی و کیفی آب شرب اهالی روستایی انجام خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
آب شرب چیه چرا درست از کلمات استفاده نمی کنید
شرب یعنی خوردنی دیگه
:
:
:
آخرین اخبار