تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۶۸۷۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عمل پیوند قرنیه دربیمارستان امیرالمومنین اهواز انجام شد
مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان گفت : نخستین عمل جراحی پیوند قرنیه چشم روز دوشنبه با موفقیت در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز انجام شد.

دکتر صادق جلیلی افزود :این عمل به مدت 1.5ساعت توسط یک تیم پزشکی به سرپرستی دکتر حسن فرشیدنیا جراح و متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه انجام شد. 

وی حال عمومی بیمار پیوند قرنیه را رضایت بخش اعلام کرد و افزود: انجام چنین عمل جراحی ، گامی موثر در راستای توسعه و ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی محسوب می شود.

مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه بیماران زیرپوشش تامین اجتماعی از این پس برای عمل پیوند قرنیه ، به تهران و استان های همجوار اعزام نخواهند شد افزود: دراین ارتباط هماهنگی لازم با مرکز اهدای قرنیه در تهران برای انتقال قرنیه در بیمارستان امیرالمومنین(ع) انجام شده است.

دکتر جلیلی افزود: عمل جراحی پیوند قرنیه برای جامعه هدف تامین اجتماعی به صورت رایگان انجام خواهد شد.

بیمارستان 256تختخوابی امیرالمومنین(ع) اهواز وابسته به سازمان تامین اجتماعی با چهار بخش فوق تخصصی نوزادان ،گوارش ، کلیه و چشم به عنوان بزرگترین بیمارستان این سازمان در جنوب غرب کشور محسوب می شود.

پارسال بیش از پنج میلیون مورد معاینه و درمان در 31مرکز درمانی و بیمارستانی وابسته مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان انجام شد.

61درصد جمعیت 4.7میلیون نفری استان خوزستان زیرپوشش تامین اجتماعی هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار