تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۶۸۹۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حیدری خبر داد:
حل مشکل نفت مسجدسلیمان برای حضور در لیگ برتر
حل مشکل نفت مسجدسلیمان برای حضور در لیگ برترمدیرکل وزش و جوانان خوزستان گفت: مشکل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای حضور در لیگ برتر حل شد. 

افشین حیدری اظهارکرد: پس از پیگری های لازم و توافق با سازمان لیگ وهمچنین باتوجه به مصوبه شورای تامین استان و با مسوولیت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هیات فوتبال استان ثبت شد و این تیم مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد.

وی همچنین عنوان کرد: به زودی نیز تغییرات مدیریتی در این باشگاه انجام خواهد شد. همچنین جا دارد از استاندار خوزستان و نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی که در زمینه حل مشکل تیم بسیار تلاش داشتند نیز قدردانی کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که با تلاش استاندار خوزستان پیگیر حل مشکلات تیم های لیگ برتری فوتبال استان هستیم، گفت: همچنین به زودی قراردادی با ایرانسل و چند اسپانسر برای کمک به تیم های استان منعقد خواهد شد.

پیش از این نیز رییس سازمان لیگ در نامه‌‌ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خواستار تعیین تکلیف مدیرعامل و کادر مدیریتی باشگاه نفت‌مسجدسلیمان شد و  تاکید کرده بود که در غیر این‌صورت مسوولیت حذف تیم از لیگ برتر به عهده متولیان شرکت ملی نفت ایران است که با پیگری های بسیار مدیرکل ورزش خوزستان و استاندار این مشکل حل شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار