تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۶۸۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کریدورهای نفتی ماهشهر سلامت شهروندان را تهدید می‌کند
معاون فرماندار بندرماهشهر گفت: وجود کریدورهای نفتی در مرکز بندرماهشهر سلامت و امنیت شهروندان را تهدید می کند.

ابراهیم آریازنگنه با ابراز گلایه مندی از بی توجهی متولیان کریدورهای نفتی بندرماهشهر نسبت به سامان دهی آنها اظهار داشت: متاسفانه مدیران خطوط لوله نفت وگاز وپخش فراورده های نفتی و همچنین سایر دست اندرکاران کریدور لوله های مستقر در مرکز شهر، نسبت به سامان دهی این کریدورها بی اعتنا هستند.

وی افزود: در این رابطه جلسات مکرری برگزار شده و تذکر جدی به مسئولان مربوطه داده شده که ظرف مدت زمان مشخص نسبت به پرچیدن لوله های نفتی و منظر سازی و زیباسازی این محوطه با همکاری شهرداری این شهر اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ماهشهر با بیان اینکه درصورت تعلل در سامان دهی کریدورهای نفتی با مسئولان مربوطه برخورد قضایی می شود، متذکر شد: ادامه این روند پیامدهای منفی امنیتی واجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: با مدیرانی که با کم کاری و پیگیری نکردن ، موجب خلل در اجرای پروژه می شوند، به دلیل ارتباط موضوع با بهداشت وامنیت مردم، برخورد قانونی می شود .

آریازنگنه اضافه کرد: شهرداری بندر ماهشهر نیز می بایست در اسرع وقت اقدام به جمع آوری زباله، تسطیح و زیبا سازی شهر کرده و اداره آب وفاضلاب برای جلوگیری از نشت فاضلاب به نیزارهای اطراف مسیر، تدابیر لازم را اتخاذ کند.

وی ادامه داد: به منظور تسریع در خشک نمودن نیزاز ها وبرچیدن لوله های بدون استفاده ومنظ‌ر سازی ، ظرف یک هفته آینده جلسه ای با مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب ترتیب داده می شود و این مهم در اولویت امور قرار خواهد گرفت.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ماهشهر اظهار داشت: این مشکل، شهرداری و دستگاه‌های مربوطه را نیز در احداث پروژه‌های عمرانی و رفاهی در تنگنا قرار داده و شهروندان را از این امکانات بی‌بهره ساخته است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار