تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۶۹۰۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک‌ردیف‌بودجه‌مستقل برای منطقه آزاد اروند اختصاص‌می‌یابد
معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت : یک ردیف بودجه مستقل برای حمایت مالی از منطقه آزاد اروند در سال 98 قرار می گیرد.

سعید نمکی شنبه شب در حاشیه شورای اداری خرمشهر در جمع خبرنگاران گفت: برای ایجاد یک ردیف بودجه مستقل برای منطقه آزاد اروند مشورت شده است تا به عنوان یکی از پیشنهادات دولت در لایحه 98 قرار گیرد و به شکل خاص آن را دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به مسایل فرهنگی و آموزشی خرمشهر گفت: برای فضاهای فرهنگی، آموزش و پرورش و فضاهای ورزشی تصمیماتی گرفته شد و در این راستا بازسازی و مرمت ورزشگاه شهید جهان آرا در اولویت قرار گرفت.

نمکی از آغاز عملیات پروژه احداث یک فرهنگسرا در خرمشهر خبر داد و گفت: به زودی کلنگ احداث یک فرهنگسرا در خرمشهر زده می شود.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در بحث آموزش و پرورش ترمیم و بازسازی مدارس خرمشهر مطرح و قرار شد که در این زمینه یک گروه از سازمان برنامه بودجه اعم از مدیران آموزش عالی، مدیران آموزش و پرورش، فرهنگ و گردشگری عمومی، قضایی، دفاعی امنیتی رفاه اجتماعی و سلامت مسایل و مشکلات را جمع بندی و در قالب یک مجموعه شهر خرمشهر به صورت استانی آماده شود.

نمکی افزود: در این رابطه قرار است استاندار به عنوان رئیس کمیته اجرایی در سطح استان و نمایندگان و اعضای آن به عنوان مدیران اجرایی در این کمیته حضور داشته باشند و ما هم در تهران یک نفر را به عنوان رئیس امور متولی مسایل استان خوزستان قراردهیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این ماهانه موارد و مسایل را طی جلسه ای بررسی کنیم و هر سه ماه یک بار به استان خوزستان سفر خواهیم کرد تا بتوانیم پروژه های مصوب را برای استان دنبال و به سرانجام برسانیم.

بنابراین گزارش، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه پنج رییس و سه مشاور خود در سفر 2 روزه به خوزستان ضمن بازدید از پروژه های نیمه تمام در این استان، در نشست شورای آموزش و پرورش، کارگروه سلامت و رفاه اجتماعی، نشست شورای تامین و شورای برنامه ریزی کشور در خوزستان شرکت خواهد کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار