تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۶۹۰۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاهش 370 مگاواتی مصرف برق ناشی از تغییر ساعات اداری و همکاری صنایع در خوزستان
خوزنیوز: مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با اجرای برنامه های کاهش مصرف برق در ایام پیک بار، 370 مگاوات از تغییر ساعات اداری و همکاری صنایع در استان صرفه جویی شده است.

به گزارش خوزنیوز؛  محمود دشت بزرگ در خصوص عملکرد اقدامات مدیریت مصرف و همکاری صنایع اظهار داشت: با 6 مورد از صنایع خوزستان توافقنامه ای برای کاهش مصرف به میزان 161 مگاوات صورت گرفت که به طور متوسط تاکنون به میزان 170 مگاوات کاهش پیک بار داشتیم.

وی ادامه داد: نتیجه کاهش ساعت اداری و بررسی های صورت گرفته بر روی برخی فیدرهای اداری نیز نشان می دهد که به طور میانگین 40 تا 60 درصد بار این فیدرها کاهش داشته که نتیجه آن کاهش 200 مگاواتی در ساعات پیک بار ظهر است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان اقدامات آموزشی را یکی دیگر از فعالیت های کاهش مصرف دانست و افزود: سمینارهای آموزشی بهینه سازی مصرف انرژی ویژه بانوان شاغل استان، توزیع دفترچه یادداشت های با درج پیام های مدیریت مصرف و آشنایی با مزایای انرژی های تجدیدپذیر، تولید انیمیشن، استفاده از ظرفیت های شبکه اجتماعی و تعامل با رسانه ها برنامه های آموزش محور شرکت برای کاهش مصرف برق است.
:
:
:
آخرین اخبار