تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۶۹۰۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان خبر داد:
عملیات اطفای حریق در هورالعظیم با کندی انجام می‌شود
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به اینکه عملیات اطفای حریق در هورالعظیم در بخش عراقی به کندی انجام می‌شود، گفت: مقدمات ورود هواپیمای بزرگ آب‌پاش به استان خوزستان و اعزام به عراق فراهم شده است و امیدواریم هر چه سریعتر با این هواپیما بتوانیم عملیات اطفای حریق هورالعظیم را به سرانجام برسانیم. 

عملیات اطفای حریق در هورالعظیم با کندی انجام می‌شود/ توزیع ماسک در اهواز در پی دود شدید

کیامرث حاجی‌زاده اظهار کرد: با توجه به آتش‌سوزی هورالعظیم در بخش عراقی از دو هفته پیش تاکنون و پیرو اطلاعیه قبلی که به اطلاع مردم رسانده شده است، عملیات اطفای حریق با دو بالگرد آب‌پاش از چهار روز پیش در منطقه در حال انجام است.

وی افزود: با این وجود به علت وسعت بالای منطقه حریق و برخی مشکلات برای خروج تجهیزات از مرز و اعزام به بخش عراقی و عدم همکاری طرف عراقی، در روزهای اخیر عملیات با کندی انجام می‌شود. همچنین وزش بادهای شدید مجددا موجب فعال شدن کانون‌های آتش‌سوزی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: با توجه به درخواستی که حدود 10 روز پیش به مرکز پدافند هوایی وزارت دفاع برای اعزام هواپیمای بزرگ آب‌پاش داده شد، مقدمات ورود این هواپیما به استان خوزستان فراهم شده است و امیدواریم هر چه سریعتر با این هواپیما بتوانیم عملیات اطفای حریق را به سرانجام برسانیم البته طرف عراقی نیز باید به تعهدات خود پایبند باشد.

حاجی‌زاده با اشاره به تعطیلی ادارات و بانک‌های حمیدیه، هویزه و سوسنگرد به دلیل دود ناشی از این آتش‌سوزی، افزود: ادارات اهواز تعطیل نیستند. از صبح امروز توزیع ماسک در سه منطقه چهارشیر، میدان ساعت و ابتدای خیابان نادری توسط هلال احمر و مدیریت بحران آغاز شده است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
1
اینجاست که وجود تکنولوژی ها به درد میخوره و به کار میاد
ببینید دنیا چطور آتش سوزی ها رو خاموش میکنه
اونوقت شما چطور
دو هفته است داره میسوزه و هنوزم هیچ
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
1
این خبر را رسانه ای کنید و راه حلش را از دنیا و تکنولوژی و اینترنت استخراج کنین و یاد بگیرین
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
الان سریعترین راه حل تامین آب هور هستش.ولی متاسفانه به بهانه کم آبی جلوی این کار رو میگیرن تا مبادا شهروندانی که در دیگر استانها خونشون از ما رنگین تره ناراحت بشن.ما اهوازیها حقمونه دود بخوریم. چون بلد نیستیم به موقع و درست حرف بزنیم.
:
:
:
آخرین اخبار