تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۶۹۱۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خبرداد:
افزوده‌شدن32مدرسه سما به مدارس‌خوزستان تا سال1400
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما خوزستان با اشاره به اینکه تا ابتدای سال 97، 23 مدرسه سما در استان وجود داشت، گفت: تا سال 1400 در خوزستان 32 مدرسه سما به مدارس موجود در استان افزوده می‌شود. 

مهرداد افشون اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا سال 1400 در خوزستان 32 مدرسه سما به مدارس موجود در استان افزوده شود. در همین راستا برای سال 97 قرار بود 10 تا 12 مدرسه سما در استان ساخته شود. از این تعداد در حال حاضر پنج مدرسه در شهرهای اهواز، بهبهان، ایذه، شوشتر و ماهشهر راه‌اندازی شده‌ است و مشغول ثبت‌نام دانش‌آموزان در این مدارس هستند.

وی افزود: مجوز ساخت پنج مدرسه در شهرستان‌های سوسنگرد، دزفول، امیدیه و مسجدسلیمان نیز اخذ شده است. همچنین ساخت دو مدرسه در آبادان و رامهرمز در دستور کار ما قرار دارد اما هنوز موافقت قطعی برای ساخت این مدارس اخذ نشده است.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما خوزستان گفت: تا ابتدای سال 97، 23 مدرسه سما در سراسر استان وجود داشت و دو هزار و 450 دانش‌آموز نیز در این مدارس مشغول به تحصیل بودند. با افزوده شدن این مدارس نیز پیش‌بینی می‌کنیم بین هزار تا هزار و 500 دانش‌آموز به تعداد دانش‌آموزان مدارس سما در استان افزوده شوند.

افشون خاطرنشان‌کرد: دکتر براتی، رییس دانشگاه حمایت‌های مناسبی در زمینه توسعه مدارس سما در استان داشته است. الگوی مدرسه داری ما براساس سبک زندگی ایرانی اسلامی است. ارزیابی‌های دقیقی از شرایط استان درباره شاخص‌های زندگی ایرانی اسلامی صورت گرفته است. معیار ما در مدرسه نیز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است. امیدواریم با حمایت‌های معاونان و روسای واحدهای استان، خوزستان برای اولین بار گسترش کمی و کیفی مناسبی در حوزه مدارس داشته باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار