تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۶۹۱۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوشتر:
نظارت بر کیفیت آرد و نان در شوشتر با جدیت پیگیری شود
فرماندار شوشتر گفت: مصرف نان مرغوب و با کیفیت بالا حق مردم است و نظارت بر کیفیت آرد و نان در شهرستان باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خوزنیوز از شوشتر، حسین پنبه دانه پور در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان شوشتر اظهار کرد: نظارت بر نانوایی ها باید مستمر باشد و با متخلفان کم فروش، گرانش فروش و افرادی که توصیه های بهداشتی را رعایت نمی کنند، برخورد قانونی و بازدارنده انجام شود.

وی افزود: با توجه به اینکه آرد مورد نیاز شهرستان در داخل تولید می شود، وارد کردن آرد از شهرستان های مجاور پذیرفتنی نیست.

رئیس شورای آرد و نان شهرستان شوشتر ادامه داد: علاوه بر مرغوبیت بالای گندم شهرستان، تهیه آرد مورد نیاز از کارخانه شوشتر باعث حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال برای شهرستان می شود.

پنبه دانه پور اذعان داشت: شورای آرد و نان بر نحوه تولید آرد در شهرستان نظارت جدی دارد اما امکان نظارت این شورا بر نحوه تولید آرد در کارخانه های خارج از شهرستان میسر نیست.

فرماندار شوشتر در پایان مصرف نان مرغوب و با کیفیت بالا را حق مردم دانست و گفت: گلایه هایی در خصوص کیفیت نان در شهرستان به گوش رسیده که انتظار می رود نظارت های لازم و برخورد موثر در این زمینه انجام و نتیجه آن در نشست آتی کارگروه آرد و نان گزارش شود.

خبرنگار: مریم جلودارپور
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دادرس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
اي كاش سرپرست بزنشسته اهواز آقاي علمي نيسي هم به اين امر مبادرت ورزند و برآرد و نان اهواز نظارت كند . نونهاي خشك ويا پلاستيكي كه قابل جوييدن نيستند را اجازه عرضه ندهند .
:
:
:
آخرین اخبار