تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۶۹۱۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مذاکره جدی استقلال خوزستان و آیندهوون برای انتقال یونس دلفی
مذاکره جدی استقلال خوزستان و آیندهوون برای انتقال یونس دلفیمدیرعامل استقلال خوزستان از مذاکره جدی با قهرمان اردی ویژه هلند برای انتقال دلفی به این تیم خبر داد. 

امیر سلطانی مدیرعامل استقلال خوزستان در حاشیه مراسم برترین‌های فوتبال ایران در فصل ۹۷-۹۶ با بیان این که وضعیت تیمش در آستانه شروع لیگ برتر خوب است، اظهارکرد: تیم‌مان در اردو به سر می‌برد و پنجشنبه راهی تبریز می‌شویم تا نخستین بازی را برابر ماشین‌سازی تبریز برگزار کنیم.

او در ادامه با اشاره به تغییراتی که در این تیم رخ داد نیز گفت: با اتمام فصل قرارداد برخی از بازیکنان به پایان رسید و تیم ما پوست‌اندازی کرد. چند بازیکن راهی تیم‌های دیگر شدند چرا که پیشنهادهای مالی بهتری داشتند. به جای آن‌ها بازیکنان جدیدی را جذب کردیم.

مدیرعامل استقلال خوزستان مشکل تیمش را انتقال از بخش خصوصی به مجموعه بانک ملی عنوان کرد و افزود: در این دوره مدت زمانی هدر رفت و تیم ما برای آماده‌سازی مستاصل شد.

سلطانی با بیان اینکه تیم هلندی PSV آیندهوون درخواست جدی برای جذب یونس دلفی داده است، گفت: در حال رایزنی با این تیم هستیم تا بهترین اتفاق برای دلفی رخ بدهد. در همین زمان یونس تمرین‌هایش را در تیم ما دنبال می‌کند. او با اینکه بازیکن جوانی است اما خیلی حرفه‌ای رفتار می‌کند. ان‌شاءالله وقتی کارها درست شود، او به این تیم منتقل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته یونس با وجود اینکه ۱۸ سالش تمام نشده بود، راهی هلند شد. من از این موضوع تعجب می‌کنم. طبق قانون او مجاز به عقد قرارداد حرفه‌ای نیست چرا که به سن قانونی نرسیده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در پایان عنوان کرد: سعی می‌کنیم در چالش با مشکلات مالی موفق باشیم و در طول فصل دو سه بازیکن مانند یونس دلفی را به جامعه فوتبال ایران و خوزستان معرفی کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار