تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۶۹۱۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیئت فوتبال خوزستان: برای آغاز لیگ برتر آمادگی کامل داریم
هیئت فوتبال خوزستان، جهت آغاز مسابقات لیگ برتر آمادگی کامل دارد و فقط بحث استادیوم غدیر است که یک سری موارد داشت و اداره کل ورزش و جوانان در حال رسیدگی به آن است و مشکلی برای برگزاری مسابقات از این هفته وجود ندارد
رئیس هیئت فوتبال خوزستان از آمادگی کامل این هیئت جهت آغاز لیگ برتر و برگزاری مسابقات خبر داد.

عبدالکاظم طالقانی اظهار کرد: هیئت فوتبال خوزستان، جهت آغاز مسابقات لیگ برتر آمادگی کامل دارد و فقط بحث استادیوم غدیر است که یک سری موارد داشت و اداره کل ورزش و جوانان در حال رسیدگی به آن است و مشکلی برای برگزاری مسابقات از این هفته وجود ندارد. ما در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان هماهنگی لازم را داریم تا فصل جدید را بدون مشکل آغاز و مسابقات را برگزار کنیم.

وی درباره اتوماسیون و سامانه‌های جدید هیئت فوتبال خوزستان، گفت: ما دو سامانه را به‌تازگی در هیئت استان راه‌اندازی کردیم. یکی سامانه یا اتوماسیون تیم‌های استانی است که برای همه لیگ‌های بزرگسال و پایه خوزستان استفاده می‌شود و دیگر تیم‌ها و بازیکنان نیاز به حضور در هیئت فوتبال به شکل قبل را ندارند و ثبت نام و تحویل مدارک را به‌صورت اینترنتی انجام می‌دهند.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان افزود: یک اتوماسیون جدید دیگر نیز که راه‌اندازی کرده‌ایم سامانه مکاتبات و نامه‌نگاری با هیئات شهرستان‌ها است که دیگر از فاکس استفاده نخواهیم کرد و کلیه نامه‌ها و ابلاغیه‌ها را از این طریق به شهرستان‌ها ارسال خواهیم کرد که این سامانه هم از رفت‌وآمدها و هزینه‌های اضافه جلوگیری می‌کند.

طالقانی درباره وضعیت مبهم تیم استقلال خوزستان در آستانه آغاز فصل جدید، بیان کرد: از همین جا اعلام می‌کنم این تیم متعلق به مردم خوزستان است و از مسئولین بانک ملی که متصدی کارخانه گروه ملی هستند، انتظار داریم با توجه به اشتیاق و علاقه مردم نسبت به این تیم، آنچه حق مردم است در مسائل فرهنگی و ورزشی، ادا کنند و تیم‌داری را به درستی انجام دهند.

وی ادامه داد: بارها گفته‌ایم که اگر نمی‌خواهند تیم‌داری کنند باید زودتر تکلیف را روشن کنند تا ما با همکاری استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان، وضعیت تیم را مشخص کنیم ولی الان که مسئولان بانک ملی قبول مسئولیت کرده‌اند، باید تا آخر فصل تیم را به‌خوبی اداره کنند و وظایف خود را انجام دهند زیرا انتظار مردم انتظار به‌جایی است. من به‌عنوان متولی فوتبال استان در کنار مسئولان استقلال خوزستان هستم و کمکی که از دستم بربیاید دریغ نمی‌کنم.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان گفت: به حبیب رضایی، مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان تبریک می‌گویم و باید بگویم وی نیروی جوانی است که از بومی‌های خوزستان است و سوابق خوبی نیز در ورزش دارد. امیدوارم روند فولاد با حضور مدیر جدید همین‌گونه و بلکه بهتر ادامه پیدا کند و من نیز با رضایی نهایت همکاری و همراهی را خواهم داشت.

طالقانی با اشاره به وضعیت تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: برای عیسی‌زاده آرزوی سلامتی دارم و ما همواره در هیئت فوتبال از نفت آبادان حمایت لازم را داشته‌ایم. اما درباره نفت مسجدسلیمان از مسئولین وزارت نفت توقع داریم این تیم را حمایت کنند و شرایطی ایجاد کنند که امید مردم مسجدسلیمان و خوزستان به این تیم ریشه‌دار و پرطرفدار را ناامید نکنند. 

وی افزود: ما در کنار مسئولین، کادر فنی و بازیکنان تمام نمایندگان خوزستان در لیگ برتر هستیم و از استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز که به اوضاع این تیم‌ها کمک می‌کنند تشکر می‌کنم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار