تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۶۹۱۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک روز با تیم فوتبال نفت‌آبادان؛
2 ساعت تمرین زیر ذره‌بین سرجیو
تمرین شب گذشته تیم فوتبال نفت آبادان با استقبال خوب هواداران این تیم برگزار شد. 

شاگردان سرجیو که پس از پشت سر گذاشتن دو اردو در بروجرد و تهران، از سه‌شنبه هفته گذشته تمرینات خود را در آبادان  برای حضور در لیگ برتر و مصاف با سپاهان  آغاز کرده‌اند، شب گذشته (سه‌شنبه) نیز تمرین با نشاطی را برگزار کردند.

باتوجه به آغاز تمرین از ساعت 20، تمام بازیکنان از ساعت 19:30 در زمین پیروز آبادان حاضر بودند؛ 200 هوادار نفت که همچون دیگر مردم ایران برای آغاز مسابقات لیگ برتر لحظه شماری می‌کنند، همانند روزهای گذشته از ساعت‌ها قبل برای تماشای تمرین تیم محبوب خود در زمین پیروز حاضر بودند.

2 ساعت تمرین زیر ذره‌بین سرجیو

بازیکنان و کادر فنی تیم نیز راس ساعت مشخص شده وارد زمین شدند. سرجیو 10 دقیقه با بازیکنان به صحبت پرداخت و سپس از بازیکنان خواست به گرم کردن بپردازند و برای کارهای گروهی آماده شوند. گلرهای تیم نیز زیر نظر مربی دروازه‌بانان کار خود را آغاز کردند.

هواداران نیز که با شور و اشتیاق تمرین را زیر نظر داشتند، به تشویق تمام بازیکنان می‌پرداختند و جو تمرین را شاد و پرنشاط کرده بودند.

2 ساعت تمرین زیر ذره‌بین سرجیو

بازیکنان پس از گرم کردن، در مرحله کار با توپ سعی می‌کردند پاس‌هایشان را با درصد خطای کمتری به همدیگر برسانند. سپس طبق برنامه مشخص شده از سوی سرجیو، مرور کارهای دفاعی و هجومی نیز انجام شد تا بازیکنان به خوبی برای دیدار با سپاهان آماده شوند.

سرجیو با تمرکز و جدیت تمرین را زیر نظر داشت؛ نکته قابل تامل این بود که این مربی در تمام دقایق تمرین، درون زمین بود و به صورت مستقیم مراحل تمرین را  زیر نظر داشت و بر کار بازیکنان نظارت می‌کرد. او دائما در حین تمرین مسایل تاکتیکی را به تک تک بازیکنان گوشزد می‌کرد.

پس از پایان برنامه تمرینی نیز بازیکنان 10 دقیقه به انجام تمرینات کششی پرداختند و در نهایت تمرین راس ساعت 22 به پایان رسید و بازیکنان برای سرد کردن بدن به استخر یخ رفتند.

2 ساعت تمرین زیر ذره‌بین سرجیو

پس از استخر نیز تعدادی از بازیکنان با خودروهای شخصی به خانه‌های‌شان رفتتد و آن عده‌ای که باید به خوابگاه می‌رفتند نیز برای استراحت با سرویس‌های مشخص شده راهی خوابگاه شدند.

نفتی‌‌ها در هفته اول لیگ برتر کشور از ساعت 20:45 روز جمعه (پنجم مردادماه) در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم سپاهان خواهند رفت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار