تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۶۹۳۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارت آی تی سی مدافع برزیلی فولاد صادر شد
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کارت آی تی سی نگچی لوپز لایوریندو مدافع برزیلی تیم فولاد با پیگیری مسئولان باشگاه صادر شد.

مجید باقری نیا اظهار داشت: کارت آی تی سی نگچی لوپز لایوریندو مدافع برزیلی فولاد که در روزهای گذشته قراردادش را با این تیم در هیات فوتبال استان ثبت کرده بود صادر شد و این بازیکن از این پس می تواند با صلاحدید کادر فنی برای فولادی ها به میدان برود. 

وی عنوان کرد: همچنین مسئولان باشگاه فولاد خوزستان برای دریافت مجوز بازی وینیسو سوارز تارتا دیگر بازیکن برزیلی تیم و سروش رفیعی در حال پیگیری هستند. 

* عزیز فریسات مربی تیم فولاد خوزستان شد

سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: با تصمیم سید سیروس پورموسوی (سرمربی فولاد) امروز چهارشنبه عزیز فریسات به عنوان مربی به کادر فنی تیم فولاد خوزستان اضافه شد تا بار دیگر شاهد حضور این مربی بومی بر روی نیمکت فولاد مردان بود. 

وی افزود: فریسات که سابقه مربی گری در تیم شهرداری ماهشهر را در کارنامه دارد، 2 فصل قبل در کنار نعیم سعداوی کار هدایت تیم فولاد خوزستان را بر عهده داشت. 

سرپرست تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: ایلی استان، سعید اخباری، کریستین روبرت پاندورا، فرشاد بختیاری ‌زاده و موسی سواری دیگر نفراتی هستند که به‌عنوان مربی، کادر فنی تیم فولاد خوزستان را تشکیل می‌دهند. 

* تمرین تیم فولاد با حضور تماشاگران 

تماشای آخرین تمرین تیم فولاد خوزستان پیش از شروع رقابت های لیگ برتر که عصر روز چهارشنبه در زمین اختصاصی فولاد برگزار می شود برای هواداران آزاد خواهد بود. 

جلسه تمرینی فولاد مردان در زمین شماره یک 200 دستگاه فولاد خوزستان برگزار خواهد شد و درب های این ورزشگاه از ساعت 19:30 دقیقه برای حضور هواداران فولاد خوزستان باز خواهد بود. 

تیم فولاد خوزستان در اولین دیدار خود در لیگ برتر از ساعت 20:45 روز پنجشنبه چهارم تیرماه در اهواز به مصاف تیم پارس جنوبی جم می رود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار