تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۶۹۳۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزشگاه مسجدسلیمان آمادگی لازم برای مسابقات لیگ را دارد
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: ورزشگاه این شهرستان شرایط لازم برای برگزاری اولین دیدار لیگ برتر فوتبال را دارد و ما از هر لحاظ آماده پذیرایی از تیم تراکتورسازی تبریز هستیم.

کیوان بابادی روز پنجشنبه با اشاره به وضعیت مطلوب ورزشگاه مسجدسلیمان گفت : ورزشگاه مسجدسلیمان برای برگزاری مسابقات لیگ برتر شرایط بسیار خوبی دارد و ایرادهای سازمان لیگ از قبیل وضعیت جایگاه تماشاگران، وی آی پی و نور ورزشگاه مرتفع شده است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از پرداخت 20 درصد میزان قرارداد بازیکنان این تیم قبل از شروع مسابقات لیگ برتر خبر داد و گفت: شرایط بسیار خوبی در تیم حکم فرماست و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی وضعیت خوبی دارند، پیش پرداخت تمام بازیکنان قبل از شروع فصل نیز پرداخت شد و تیم با شرایط ایده آلی وارد مسابقات می شود. 

وی در خصوص استعفای بهمن روشنایی سرپرست تیم نیز گفت: وی در نامه ای ناراحتی و گله مندی خود را از حواشی و مسائل اطراف تیم اعلام کردند اما استعفا نداده است ، روشنایی به خاطر هواداران پرشور نفت در تیم ماندنی است. 

بابادی با اشاره به حاشیه سازی عده ای برای این تیم نیز گفت: باید نگاه محلی نسبت به تیم نفت مسجدسلیمان تغییر کند این تیم اکنون یک باشگاه حرفه ای است و باید در چارچوب قوانین حرفه ای و به روز دنیا مدیریت شود. 

وی ادامه داد: در این که مالکیت اصلی تیم نفت مسجدسلیمان مردم هستند شکی نیست اما این موضوع دلیل نمی شود که ما بخواهیم در تمام موارد باشگاه اظهار نظر و یا تعیین تکلیف کنیم. آن عده از افرادی که به هر قیمت سعی می کنند اهدافشان را در باشگاه پیاده کنند باید بپذیرند که نفت مسجدسلیمان یک تیم حرفه ای بوده و دیگر نمی توان به شکل بومی و محلی به این تیم نگاه کرد. 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: این تیم با رقم 65 میلیارد ریال بسته شده که این مبلغ نسبت به سایر تیم هایی که حدود 300 یا 400 میلیارد ریال هزینه کرده اند بسیار اندک است و به جرات می توان گفت تیم نفت مسجدسلیمان به لحاظ هزینه کرد در رتبه شانزدهم لیگ قرار دارد. 

وی با اشاره به این که عبدالله ویسی هیچ گاه معتقد به داشتن تیم گران قیمت نبوده و معتقد است بازیکنان جویای نام انگیزه بالایی برای درخشش دارند گفت: رقم قرارداد برخی مربیان لیگ از نصف هزینه قرارداد کل بازیکنان تیم ما بیشتر است اما این موضوع تضمینی بر کسب نتایج خوب در لیگ نیست. 

بابادی در خصوص خوابگاه بازیکنان غیر بومی این تیم نیز بیان داشت: باید شرایطی را برای مجموعه تیم مهیا کرد تا بازیکنان آرامش کامل داشته باشند . جای خواب و مسکن تاثیر مستقیمی در روحیه بازیکنان دارد .به زودی با حمایت مجموعه شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان تلاش می شود مسائل مربوط به مسکن بازیکنان این تیم برطرف شود. 

وی با بیان اینکه این تیم شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشت خطاب به هواداران گفت: تیم نفت مسجدسلیمان متعلق به مردم است و انتظار داریم هواداران همان گونه که در قهرمانی تیم در لیگ دسته یک نقش به سزایی داشتند روز جمعه نیز تمام صندلی های ورزشگاه را پر کنند.
 
 تیم نفت مسجدسلیمان در اولین بازی خود در لیگ برتر از ساعت 20:45 روز جمعه در مسجدسلیمان پذیرای تیم تراکتورسازی تبریز خواهد بود. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار