تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۱۶۹۳۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یزدی: می‌شد ببریم ولی از مساوی هم راضی هستم
یزدی: می‌شد ببریم ولی از مساوی هم راضی هستمسرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید تیمش می‌توانست برنده بازی با ماشین‌سازی باشد اما از تساوی هم راضی است. 

داریوش یزدی، بعد از تساوی تیمش برابر ماشین سازی تبریز در هفته اول لیگ برتر اظهارکرد: خوشحالم که در شهر تبریز حضور دارم. امیدوارم فوتبال ما روز به روز بهتر شود. به خاطر شروع لیگ برتر به اهالی فوتبال تبریک میگویم. شرایط ما برای جمع کردن تیم خوب نبود قطعا تیم ما در هفته های آینده بهتر میشود. 

وی بیان کرد: تیم ما جوانان خوبی دارد و امروز پنج بازیکن ما از بازیکنان رده امید بودند. بازیکنان باتجربه در کنار جوانان به ما کمک کردند. به تیم مقابل هم تبریک می گویم که به دنبال یک بازی خوب بود. آنها در نیمه اول بهتر از ما بودند اما ما در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم که با کم دقتی نتوانستیم به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: بازی های امروز هم مثل بازی‌های دیروز کیفیت خوبی نداشتند. همه تیمها در ایران دچار مشکلاتی هستند و ما با روزمرگی پیش میرویم. برای هماهنگی یک تیم فوتبال وقت نیاز است و نمیتوانیم در هفتههای اول در خصوص مسائل فنی صحبت کنیم. نوید میدهم که تیم ما در لیگ امسال میتواند تیم خوبی باشد. نتیجه یک بر یک عادلانه بود اما ما در چند صحنه میتوانستیم برنده باشیم. در کل از نتیجه تساوی راضی هستم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار