تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۱۶۹۳۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: در مقابل تراکتور با شهامت ظاهر شدیم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید تیم ما در مقابل تراکتور سازی شهامت به خرج داد و بازی خوبی انجام داد 

عبدالله ویسی پس از تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی در نشست خبری گفت: با توجه به شرایط هفته‌های اول مسابقه‌های لیگ در تمام جای دنیا این طور است که درمقابل تیم‌های بزرگ نباید باخت و به حداقل امتیاز اکتفا کرد. تراکتورسازی تیمی است که در آسیا سابقه بسیار زیادی دارد و تیمی مثل ما که تازه وارد لیگ برتر شده، در مقابل این تیم باید شهامت به خرج می‌داد تا بتواند عملکرد خوبی را بر جای بگذارد. 

وی افزود: خوشحالم که مربی این تیم هستم و خوشحال‌تر از اینکه بتوانم مردم این شهر را یک هفته در میان به ورزشگاه بیاورم و فارغ از تمام مشکلات زندگی‌شان، مدتی فقط به فوتبال فکر کنند. امیدوارم در هفته‌های بعد بتوانیم با پیروزی در خانه خود مردم این شهر را خوشحال کنیم و در لیگ روند رو به رشدی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: در هفته‌های اول لیگ این وضعیت وجود دارد که برخی بازیکنان دچار مصدومیت‌های جزئی هستند و بدنسازی‌شان تکمیل نشده و بازیکنان خارجی تیم به باشگاه ملحق نشده‌اند. ما هم از این وضعیت مستنثی نبودیم و باید در هفته‌های آینده به سرعت خلاءهای خود را پوشش دهیم. ما به هیچ عنوان خودمان را دست کم نمی‌گیریم. ما اصلا به ماندن صرف در لیگ برتر فکر نمی‌کنیم و با توجه به هوادارانی که داریم می‌توانیم پیشرفت خوبی داشته باشیم و در بالای جدول حضور داشته باشیم.

وی اظهار کرد: باید شما ببینید در مقابل چه تیمی بازی کردیم. ما در این بازی توانستیم تاکتیک های خود را اجرا کنیم و بازیکنان من تمام تلاش خود را در این بازی کردند. شاید نقطه ضعف هایی در این بازی وجود داشت که باید برطرف می‌شد.

ویسی درباره مسن بودن بازیکنان تیمش و مشکل ساز بودن این مسئله در آینده گفت: ما حدود هفت بازیکن جوان در اختیار داریم که می‌توانند در آینده برای ما مفید باشند. با این حال برای تیمی که تازه وارد لیگ برتر می‌شود بازیکنان باتجربه می‌توانند کارساز باشند و به تیم کمک کنند تا در نیم فصل دوم با گرفتن بازیکن های خارجی و استفاده از نیروی جوان بتوانیم چشم اندازی مناسب هم در لیگ برتر هم در جام حذفی داشته باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار