تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۶۹۳۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان انتخابی کونگ‌فو بانوان خوزستان
مسابقات انتخابی کونگ‌فو بانوان در رده سنی جوانان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید. 

راضیه ادیب‌فر، نایب‌رییس هیات کونگ‌فو استان اظهارکرد: این مسابقات در رده سنی جوانان، روز جمعه در سالن شهدای تکواندو مجموعه ورزشی تختی اهواز برگزار شد.

وی بیان کرد: در وزن 48- کیلوگرم مریم عبدی‌فرد از اندیمشک، رضوان مرادی از مسجدسلیمان و سمیه ساکی از هویزه به ترتیب اول تا سوم شدند، در وزن  51- کیلوگرم نادیا طهماسبی از بهبهان و زینب آلبوسویط از هویزه عناوین اول و دوم را کسب کردند. در این وزن نفر سوم معرفی نشد. در وزن 55- کیلوگرم نیز رویا رحمانی از اندیمشک، تینا اردشیری از مسجدسلیمان به ترتیب اول و دوم شدند و ام‌البنین ساکی از اهواز و زینب سواری از هویزه به صورت مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

نایب‌رییس هیات کونگ‌فو خوزستان افزود: در وزن 59- کیلوگرم پریا آذری از اندیمشک، معصومه عگیلی از اهواز و رقیه ساکی از هویزه به ترتیب رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند، در وزن 63- کیلوگرم فاطمه موسوی از اهواز و ام‌البنین ساکی‌ضباری از هویزه به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند. نفر سوم معرفی نشد و در وزن 73- کیلوگرم نیلوفر فرازی از بهبهان و نرگس بوعذار و فردوس مسلمانی هر دو از هویزه به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

وی عنوان کرد: در بخش تیمی نیز اندیمشک به قهرمانی رسید، هویزه، نایب‌قهرمان شد و بهبهان در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی با مثبت بر شمردن سطح این رقابت‌ها، گفت: همچنین مریم عبدی‌فرد، رضوان مرادی، رویا رحمانی، تینا اردشیری، پریا آذری، معصومه عگیلی، فاطمه موسوی، نیلوفر فرازی، شقایق سلیمانی و مرجان طالبی ریگی، به اردوی آماده‌سازی جهت اعزام به مسابقات کشوری دعوت ‌شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار