تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۶۹۳۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناخت برترین‌های انتخابی جودو نوجوانان خوزستان
تیم‌ها و نفرات برتر رقابت‌های انتخابی جودو نوجوانان معرفی شدند. 

محمد مهرافشار، دبیرهیات جودو استان اظهارکرد:‌ این پیکارها روز جمعه با حضور جودوکارانی از اهواز، آبادان، هفتکل، دزفول، شوشتر، باوی و اندیمشک در سالن ورزشی کلوب واحدی اهواز برگزار شد.

وی عنوان کرد: در پایان نیز شوشتر به قهرمانی رسید، اندیمشک دوم شد و آبادان در جایگاه سوم قرار گرفت

دبیر هیات جودو خوزستان با اشاره به نفرات برتر بخش انفرادی نیز گفت: در وزن 50 کیلوگرم سیدحسین موسوی، رضا راشدی، علیرضافرهمندنیا، در وزن 55 کیلوگرم علی خدادادی، محمدامین رکابی‌بناء، یاسین رحیمی‌منش، در وزن 60 کیلوگرم مصطفی ریاحی، امیر رضافردوسی، مهدی سعیدی و  دروزن 66 کیلوگرم ابوالفضل طریفی‌علیزاده، محمد یاقوت وند و کیهان عبدالهی در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

 وی افزود: در وزن 73 کیلوگرم سیدرضا سعدی، ماهان فرهانی‌زاده، مبین مرادی، در وزن 81 کیلوگرم محمد فرهانی‌زاده، محمدمهدی حسنوند، امین‌ محمدرمضانی‌ارشد و در وزن 90 کیلوگرم سیدحسین گل‌رخ، عباس جادری و رضا ماکنانی در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در وزن 90+ کیلوگرم نیز رضا مختاری و علی اکبر‌مقدم‌نسب ‌سکوهای اول تا دوم را کسب کردند. در این وزن نفر سوم معرفی نشد.
 
مهرافشار بیان کرد: نفرات اول تا سوم و منتخب كميته فنی جهت گزينش تيم منتخب نوجوانان استان به منظور شركت در مسابقات قهرمانی كشور به اردوی تداركاتی دعوت می‌شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار