تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۶۹۴۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بابادی پس از استعفا: می‌روم تا با هدف تخریب من، تنها دلخوشی مسجدسلیمانی‌ها آسیب نبیند
مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان پس از استعفا، گفت: من می‌روم که با هدف تخریب من، تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان آسیب نبیند. 

کیوان بابادی درباره استعفا از سمت مدیرعاملی این باشگاه با بیان این‌‌که از همشهری‌های عزیزم حلالیت می‌طلبم، اظهارکرد: من با تفکرات و کارشکنی برخی از اعضای هیات‌مدیره و همچنین نگاه بسته آن‌ها نمی‌توانم خدمتگزار خوبی برای مردم خوب مسجدسلیمان باشم و به همین دلیل از مدیرعاملی این باشگاه استعفا می‌دهم. 

وی بیان کرد: شاید با رفتن من و آمدن فرد مورد نظر آقایان، آسیبی به تیم وارد نشود. من می‌روم که با هدف تخریب من، تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان آسیب نبیند. تنها می‌توانم بگویم "خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی و ما رستگار". من واقعا می‌خواستم در این باشگاه کار کنم ولی نگذاشتند.

مدیرعامل مستعفی باشگاه نفت‌مسجدسلیمان با بیان این‌که در مدت حضورم در این باشگاه خالصانه تلاش کردم و هدفم موفقیت تیم در فصل هجدهم لیگ برتر بود، گفت: از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی آقای ظاهری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، دکتر شریعتی استاندار خوزستان، آقای حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین آقای ناصری‌کریموند مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و فرماندار مسجدسلیمان در راستای حل مشکلات باشگاه و حمایت از بنده تشکر می کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار