تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۶۹۴۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:
خوزستان می تواند قطب فرهنگی کشور شود
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: برگزاری جشنواره ملی تئاتر در این استان نشان داد که خوزستان می تواند قطب فرهنگی کشور باشد.

ناصر چنانی شامگاه یکشنبه در مراسم اختتامیه تئاتر ملی اهواز عنوان کرد: در این جشنواره تئاتر، ٢٣ گروه نمایشی از ١٤ استان کشور حضور داشتند و اجراهای خود در سالن های شهر اهواز بر روی صحنه بردند.

وی افزود: پیش از این گروهای شرکت کننده در این جشنواره ١٢٠ اجرای عمومی در استان های خود بر روی صحنه بردند و در طول برگزاری این جشنواره  نیز ٤٥ اجرا در چهار سالن شهر اهواز برگزار شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: استقبال به گونه ای بود که بسیاری از افراد موفق نشدند که اجراهای مورد علاقه خود را ببینند.

چنانی اظهار کرد: ضرورت این جشنواره از سال های گذشته به عنوان چهره جدید فرهنگی استان احساس می شد و برنامه ریزی های بسیاری نیز انجام گرفت.

وی تصریح کرد: برای این جشنواره بر اساس مطالعات صورت گرفته حدود ٢٠٠ متن به دبیرخانه ارسال شده بود که ١١٠ متن برگزیده شد و به مرحله اجرا رسید .

چنانی گفت: برگزاری این جشنواره نشان داد که خوزستان می تواند قطب فرهنگی کشور باشد. استان خوزستان نشان داد که می تواند میزبان خوبی برای این چنین جشنواره های ملی باشد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار