تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۶۹۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورش وجوانان خوزستان:
فعال بودن 183 پروژه ورزشی در خوزستان
مدیرکل ورش وجوانان خوزستان گفت: در حال حاضر 183 پروژه ورزشی در استان خوزستان فعال هستند.

افشین حیدری در حاشیه آیین کلنگ‌زنی سه پروژه ورزشی در شهرستان کارون، اظهارکرد: این اتفاق خوب برای شهرستان کارون با حمایت و تلاش استاندار خوزستان رقم خورد؛ اعتبار این سه پروژه بیش از هفت میلیارد تومان است. 

وی بیان کرد:‌ پروژه مجموعه ورزش کارون یکی از دغدغه‌های اصلی ورزش دوستان بود. همچنین دستور استاندار این بود که در شهرستان‌های فاقد استخر و مجموعه ورزشی این موارد لحاظ شود که امروز این اتفاق خوب در شهرستان کارون افتاد و با پیگیری فرماندار این شهرستان و با دستور استاندار این سه پروژه کلنگ‌زنی شدند. باید بگویم که این سه پروژه، هدیه‌ای از طرف دولت تدبیر و امید به نوجوانان و جوانان شهرستان کارون است.

مدیرکل ورش وجوانان خوزستان گفت: باتوجه به این‌که امسال پروژه‌های ملی استان به سرانجام می‌رسند‌، تلاش‌مان این است که اعتبار مجموعه ورزش کارون نیز ملی شود و بتوانیم به عنوان یک پروژه نیمه تمام به وزارت‌خانه معرفی شود و بتوانیم باری را از دوش استان بر داریم. 

وی افزود: شهرستان کارون دارای استعدادهای فراوانی است و بر این اساس کلنگ سه پروژه ورزشی در این‌جا به زمین زده شد و این نوید را می‌دهد که این استعدادها بتوانند خود را نشان دهند. همچنین با دستور استاندار قرار است در شهرستان‌هایی از جمله کارون که فاقد استخر هستند، این مهم در نظر گرفته شود.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر 183 پروژه ورزشی در استان فعال هستند که این یک کار بسیار بزرگ و حاصل حمایت مجمع نمایندگان استان، استاندار خوزستان، فرمانداران و همکارانم در اداره‌کل ورزش و جوانان استان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار