تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۶۹۶۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار: نفت‌مسجدسلیمان به کار خود در لیگ برتر ادامه می‌دهد
استاندار خوزستان گفت: ان‌شاءالله نفت‌مسجدسلیمان و سه تیم دیگر استان تا پایان در لیگ برتر حضور خواهد داشت و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند. 

غلامرضا شریعتی در مراسم تجهیز 70 خانه ورزش روستایی که روز چهارشنبه برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای اولین بار امکانات ورزشی برای 70 خانه ورزش روستایی آماده شد که این موضوع باید گسترش پیدا کند. امیدوارم سال آینده نیز روستاهای بیشتری را تجهیز کنیم.

وی ادامه داد: همچنین قرار است یکسری بوستان‌های امید با همکاری استانداری و بنیاد مسکن در برخی روستاهای دارای جمعیت بیش از 200 خانوار احداث شود که اگر این بوستان‌ها هر چه سریعتر راه‌اندازی شوند، می‌توانند از نظر ورزشی به ما کمک کنند. ان‌شاءالله با گسترش حمایت ما از بازی‌های بومی و محلی و ورزش روستایی، استعدادهای بیشتری به منصه ظهور بنشینند.

استاندار خوزستان در خصوص حمایت از فوتبال استان با توجه به این‌که چهار تیم از این استان در لیگ برتر خوزستان حضور دارند و همچنین این‌که آیا نفت‌مسجدسلیمان تا پایان در لیگ خواهد ماند؟ گفت: ان‌شاءالله نفت مسجدسلیمان و سه تیم دیگر استان تا پایان در لیگ برتر حضور خواهد داشت و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و ما نیز در خدمت آن‌ها هستیم. خوزستان مهد ورزش و فوتبال است و ان‌شاءالله حمایت‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار