تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۶۹۷۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعمیر خط انتقال آب شرب 16 روستای دودانگه بهبهان
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بهبهان از تعمیر و تعویض خط انتقال آب شرب 16 روستای دودانگه این شهرستان به منظور بهبود وضعیت کیفی آب شرب آن‌ها خبر داد.

حسین عابدنژاد با اشاره به بهبود وضعیت آب شرب 16 روستای شهرستان بهبهان اظهار کرد: خط انتقال آب شرب مجتمع آبرسانی دودانگه به دلیل فرسودگی شدید دچار شکستگی‌های مکرر می‌شد و در این زمینه نیاز بود تا اقداماتی به منظور بهبود وضعیت کیفی آب انجام گیرد.

وی افزود: شکستگی‌های خط انتقال منجر به افت فشار، کاهش کیفی و هدر رفت آب شرب اهالی 16 روستای دودانگه در شهرستان بهبهان و بروز مشکلات فراوانی برای آن‌ها می‌شد.

مدیر امور آبفاروستایی بهبهان ادامه داد: در این زمینه در راستای بهبود وضعیت کیفی آب شرب این 16 روستا در شهرستان بهبهان اداره آب و فاضلاب روستایی اقدام به تعمیر و تعویض خط انتقال آب شرب این روستاها کرد.

عابد نژاد گفت: این خط انتقال به دلیل فرسودگی شدید نیاز به تعویض داشت و تا کنون با توجه به اقدامات انجام گرفته بیش از 6 کیلومتر از آن تعویض شده است.

وی خاطرنشان کرد: 16 روستای دودانگه شهرستان بهبهان از توابع بخش مرکزی هستند و 2 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 10 هزار و 118 نفر را تحت پوشش دارند.
:
:
:
آخرین اخبار