تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۶۹۷۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اکران فیلم تنگه ابوقریب در مناطق جنگ زده به جای برگزاری افتتاحیه
عوامل فیلم تنگه ابوقریب در واکنش به شرایط نامساعد اقتصادی و عدم تخصیص امکانات اولیه به مناطق جنگ زده دفاع مقدس، هزینه برگزاری افتتاحیه این فیلم را صرف اکران فیلم در مناطق محروم خوزستان می کنند
عوامل فیلم تنگه ابوقریب در واکنش به شرایط نامساعد اقتصادی و عدم تخصیص امکانات اولیه به مناطق جنگ زده دفاع مقدس، هزینه برگزاری افتتاحیه این فیلم را صرف اکران فیلم در مناطق محروم خوزستان می کنند.

در حالی که برنامه ریزی های اولیه برای برگزاری آیین افتتاحیه فیلم تنگه ابوقریب برای روز یکشنبه 14 مرداد ماه در پردیس سینمایی کوروش انجام شده بود، گروه تولید این فیلم تصمیم گرفتند در واکنش به شرایط نامساعد اقتصادی کشور و عدم تخصیص امکانات اولیه زندگی به مناطق دفاع مقدس، به جای صرف هزینه برگزاری مراسم افتتاحیه، این هزینه را صرف اکران فیلم تنگه ابوقریب در خوزستان نمایند.

بر این اساس، بهترین فیلم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در شهرهای مختلف استان خوزستان که خط مقدم نبرد در دفاع مقدس بودند اکران خواهد شد. ضمن اینکه برنامه ریزی های لازم برای اکران در شهرهای بدون سینما هم انجام شده است که برنامه دقیق اکران در این مناطق اعلام خواهد شد.

چند روز پیش هم بازیگران فیلم تنگه ابوقریب، برای یادآوری پاکدستی و فداکاری فرماندهان دوران دفاع مقدس و تفاوت های معنادار مدیران دفاع مقدس با رفتار بسیاری از مدیران امروز کشور، تماشای این فیلم را به مسئولان کشور توصیه کرده بودند.

گفتنی است فیلم سینمایی تنگه ابوقریب، بهترین فیلم و برنده 6 سیمرغ جشنواره سی و ششم فیلم فجر از روز چهارشنبه 17 مرداد همزمان با روز خبرنگار در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

مرجع / پانا
:
:
:
آخرین اخبار