تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۶۹۷۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یادواره شهید علی‌پور در اندیمشک برگزار می‌شود
فرماندار اندیمشک گفت: یادواره شهید عالی‌قدر مدافع حرم جان‌محمد علی‌پور با حضور پر شور مردم مؤمن و ولایت‌مدار شهرستان یک هزار شهید اندیمشک و جمعی از مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

پیمان جهانگیری اظهار داشت: یادواره شهید عالی‌قدر مدافع حرم جان‌محمد علی‌پور با حضور پر شور مدم مؤمن و ولایت‌مدار شهرستان یک هزار شهید اندیمشک و جمعی از مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: این آئین ویژه معنوی و با شکوه، امشب شنبه 13 مرداد ماه و از ساعت 21 در مصلی نماز جمعه اندیمشک و با هدف تجلیل از شهدای مدافع حرم استان مقاوم و پرافتخار خوزستان و در اولین سال روز شهادت شهید والا مقام جان محمد علی پور برگزار می‌شود.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: سردار سرتیپ علی فضلی رئیس دانشگاه افسری امام حسین(ع) در نخستین یادواره شهید علی‌پور به سخنرانی می‌پردازد و هم چنین مهدی سلحشور از مداحان اهل بیت(ع) نیز در این آئین معنوی و با شکوه، مرثیه‌خوانی کرده و یاد و خاطر شهدای مدافع حرم گرامی می‌دارد.

وی گفت: نخستین یادواره شهید والامقام جان محمد علی‌پور فرمانده ارشد زرهی سنگربان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس با همکاری مسئولان و شخصیت‌های فرهنگی شهرستان و استان و ستاد مردمی برگزاری این یادواره و با حضور شهروندان شهرهای مختلف خوزستان برگزار می‌شود.

جهانگیری عنوان کرد: شهید علی‌پور در مرداد ماه سال گذشته و پس از ثبت افتخارات گسترده و در عملیات دفاع از حرم‌های متبرک و شریف اهل بیت(ع) به مقام شهادت نائل و عاشورایی شد و پس از بازگشت پیکر پاک و مطهر این سرو قامت جبهه مقاومت، مردم اندیمشک وداعی با شکوه با فرزند شهید خود داشتند. 

وی با اشاره به نقش شهرستان اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس و نقش رزمندگان این شهرستان در مبارزه با گروه‌های تکفیری و تروریستی جبهه مقاومت، افزود: به همین جهت امسال ویژه برنامه‌های گسترده‌ای در جهت پاسداشت فرهنگ ایثار و مقاومت در شهرستان یک هزار شهید اندیمشک و شهرستان سرداران و رزمندگان و شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

جهانگیری عنوان کرد: شهیدجان محمد علی‌پور در مرداد ماه سال گذشته و پس از ثبت افتخارات گسترده و در دفاع از حرم‌های متبرک و شریف اهل بیت(ع) به مقام شهادت نائل و عاشورایی شد و بار دیگر شهر حماسه‌ساز شش مهر و چهارم آذر نام خود را با افتخار در تقویم انقلاب و اسلام ثبت و جلوه‌گر کرد. 

وی با اشاره به نقش شهرستان اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس و نقش رزمندگان این شهرستان در مبارزه با گروه‌های تکفیری و تروریستی جبهه مقاومت، افزود: به همین جهت امسال ویژه برنامه‌های گسترده‌ای در جهت پاسداشت فرهنگ ایثار و مقاومت در شهرستان یک هزار شهید اندیمشک و شهرستان سرداران و رزمندگان و شهدای مدافع حرم برگزارمی‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار