تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۶۹۷۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وضعیت جسمانی لیدر تیم فولاد خوزستان خوب است
 سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: فرید پیرایش لیدر باشگاه از شرایط جسمانی خوبی برخوردار است ، او پس از درمان به اهواز سفر کرد.

مجید باقری نیا روز شنبه در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه پس از سقوط لیدر باشگاه از جایگاه تماشاگران به پایین، به سرعت خود را به او رساندیم و او را به وسیله یگان امداد مستقر در استادیوم آزادی به اورژانس منتقل کردیم . 

وی با اشاره به این که وضعیت جسمانی فرید پیرایش خوب است افزود: لیدر باشگاه پس از مراجعه به اورژانس و درمان اولیه به خاطر شکستگی از ناحیه سر، مرخص شد و امروز به اهواز سفر کرد.

سرپرست تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: تماشاگران از این که تیمشان سه گل خورده ناراحت بودند و پیرایش قصد آرام کردن آن ها را داشت اما متاسفانه نرده های جایگاه لق بود و به پایان افتاد.

تیم فولاد خوزستان با وجود پیروزی در هفته اول رقابت های لیگ برتر در بازی هفته دوم مقابل پرسپولیس در حضور بیش از چهل هزار هوادار پرسپولیس متحمل شکستی دور از انتظار شد که باعث تعجب 200 هوادار فولادی حاضر در ورزشگاه شد. 

همچنین پس از پایان بازی بین هواداران فولاد درگیری رخ داد که به موجب آن فرید پیرایش لیدر اصلی باشگاه که بر پایه چوبی تابلوهای تبلیغاتی ایستاده بود قصد آرام کردن هواداران را داشت که با شکستن این پایه به سمت داخل تونل سرنگون شد.

تیم فوتبال خوزستان با یک پیروزی و یک شکست در حال حاضر با کسب 3 امتیاز در مکان هشتم رده بندی قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار