تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۱۶۹۷۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
26ورزشکار خوزستانی در بازی های آسیایی و پارآسیایی حضور دارند
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: 26 ورزشکار خوزستانی در بازی های آسیایی و پارآسیایی جاکارتا در اندونزی به میدان می روند.

افشین حیدری روز شنبه افزود: از این تعداد 6 ورزشکار در مسابقات آسیایی و 20 ورزشکار جانباز و معلول در مسابقات پاراآسیایی از خوزستان راهی این رقابت ها می شوند؛همچنین چهار مربی و یک داور از خوزستان همراه با ورزشکاران به اندونزی اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات پاراآسیایی 2018 نیز 13 ورزشکار مرد، هفت ورزشکار زن و سه مربی از خوزستان حضور خواهند داشت گفت: با توجه به سابقه ورزشکاران جانباز و معلول خوزستان انتظار می رود این ورزشکاران 17 نشان رنگارنگ در این پیکارها کسب کنند. 

وی با بیان این که فهرست نهایی رشته‌ها و ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی 2018 اندونزی در حال تکمیل است افزود: در روز‌های اخیر برخی از فدراسیون‌ های ورزشی فهرست نهایی ورزشکاران اعزامی هر رشته به رقابت‌ های آسیایی را اعلام کرده‌اند، و نام 26 ورزشکار خوزستانی به چشم می خورد که منتظر استعلام نهایی از فدراسیون ‌های ورزشی هستند.

حیدری بیان کرد: با هماهنگی استانداری خوزستان، ورزشکارانی که موفق به کسب نشان شوند در آیینی به تناسب رنگ نشان پاداش ویژه ای دریافت می کنند.

بازی های آسیایی و پارآسیایی جاکارتا اندونزی 2018 از روز 27 مرداد آغاز و تا 21 مهر امسال ادامه خواهد داشت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار